Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tesssie14 schreef:de spier van je voet naar je scheen. dat is de enigste spier waar ik steeds spierpijn had. zal niet weten welke nog meer. weet wel dat als je daar spierpijn heb je je sporenbandje niet te strak moet doen

dressagelady schreef:Oh tof, dat ga ik eens even opzoeken! Loop er nog steeds een beetje tegenaan te hikken namelijk.
Ik doe het via start to run. En ben begonnen met les 2. Omdat ik les 1 wel vaker heb gedaan, maar dat is gewoon een makkie voor mij 
Het gaat me steeds beter af moet ik zeggen, aan het begin was ik aan het hijgen bij 2 minuten, nu kan ik er met een tussenpauze van 1 minuut met gemak 30 lopen.Eleandra schreef:Ik ben een paar weken geleden ook begonnen met start to run en vandaag les 23 gelopenHet gaat me steeds beter af moet ik zeggen, aan het begin was ik aan het hijgen bij 2 minuten, nu kan ik er met een tussenpauze van 1 minuut met gemak 30 lopen.
Over een weekje ga ik wel 4 weken naar IJsland, dus dan moet ik er even mee stoppen.
. Ik loop dan tussen 7 en 11km. Twee weken geleden heb ik de Antwerp 10 Miles (16km) gelopen op 1u33min. Ook wil ik ooit nog een halve marathon lopen, een volledige is mij toch net iets te hoog gegrepen

Enige advies wat ik je kan geven is, let niet op de kleur. Het gaat om hoe de schoen zit, niet om hoe 'ie eruit ziet. 
Ik betwijfelde het aan het begin ook, maar op een gegeven moment gaat ze heel snel opbouwen en merk je ineens dat je er helemaal geen moeite mee had. Bij mij ging er iig een knop om en sindsdien ren ik heel makkelijk. JessicaChico schreef:Ik loop sinds een paar weken ook hard, alleen vind het erg zwaar. Misschien komt dat wel omdat mijn vriend een fanatiekeling is
Waar ik vaak last van heb is steken in mijn zij, heel vervelend. Denk dat het bij mij komt door mijn ademhaling.
Heb steeds minder last van mijn rechterbeen die verkrampt, merk echt dat dat been weer sterker wordt nu