Erg aparte dromen/nachtmerries

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

lover111

Re: Erg aparte dromen/nachtmerries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:23

ja ik moet wel zeggen, lucinde dromen zijn ook niet altijd even leuk! soms heb je er te weinig controle over, dus dan gaat het zijn eigen zin, niet fijn/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:29

lover111 schreef:
ja ik moet wel zeggen, lucinde dromen zijn ook niet altijd even leuk! soms heb je er te weinig controle over, dus dan gaat het zijn eigen zin, niet fijn/

Is zo, maar je bent je er wel bewust van dat je droomt, wat toch enigszins geruststellend werkt.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:22

mijn droom van afgelopen nacht sloeg echt compleet nergens op.

Angeliquee18

Re: Erg aparte dromen/nachtmerries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:09

Ik ben vanacht keihard me bed uitgerent..
Weet alleen nog steeds niet waarom :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:23

Nachtmerries, hoe eng ook, hebben een betekenis. Geen zweverig verhaal, maar het is een verwerking. Echter, wij vertalen het verkeerd: als jij droomt dat er iemand (of jijzelf) dood gaat, dan denken we dat er ook werkelijk iemand dood gaat. Dit is niet het geval, maar het betekent in werkelijkheid dat er iets aan het veranderen is. Misschien ben je momenteel verwikkeld in grote veranderingen (school, privé, sport, etc.) en verwerk je dat - zij het op een onprettige manier - in je dromen. Meestal droom je zulke dingen, omdat het in het dagelijkse leven allemaal even te snel gaat.
Veel dromen en hun betekenissen zijn op te zoeken in droomboeken en Internet. Neem niet de eerste de beste betekenis aan, maar vergelijk het met meerdere dromensites. Vaak worden je nachtmerries minder eng of verdwijnen ze helemaal op het moment dat je weet wat het betekent en helemaal als je er een link aan kunt koppelen. ;)