Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
was erg naar was ook in paniek, maar de arts vertelde dat ik niks voelde maar toen toch extra slaapmiddel gehad.
als je het zo opschrijft is het best wel veel..............
mijn moeder was 's ochtens en ook met ruggenprik die mocht ook al zo snel weg ja..
maartoen haar gal eruit is gehaald heeft ze de nacht moeten blijven omdat ze zo misselijk was en toen was ze pas smiddags geholpen.. XxLiEsJuHhxX schreef:ja zoals ze zeggen krijg ik een dagopname.. maar vroeg me het gewoon ook af voor als je smiddags geholpen word enz..mijn moeder was 's ochtens en ook met ruggenprik die mocht ook al zo snel weg ja..
maartoen haar gal eruit is gehaald heeft ze de nacht moeten blijven omdat ze zo misselijk was en toen was ze pas smiddags geholpen..
ja is raar.. je staat er niet meer zo bij stil was je eigenlijk allemaal niet meer goed of helemaal niet meer kan.. het voelt zo gewoon terwijl het eigenlijk helemaal niet gewoon is..
ach je leert er wel mee leven hoor, als kind van 16jr ben ik lang boos geweest, mijn sport carriere [ die ik misschien had kunnen volgen]was voorbij ,ook paardrijden mocht eigenlijk niet meer
ik geef dit toch echt niet op
Mijn knie is niks warmer als de andere. Heb ook een tijdje zitten denken aan ontsteking maar hij word niet warm. Hij word wel langzaam steeds wat dikker. 
en ben gewoon zoooooo bang dat ze niks vinden en ja weet niet alles eromheen vind het gewoon dooood eng..
voel me aardig belabbert van de pijn..
niks niet aanstelleritus dus maar een serieus probleem. Botsplinters zijn nu weg, daarna kun je herstellen en weer gaan opbouwen.

was wel nog aardig misselijk geweest toen ik weer op de kamer lag dus moest nog eventjes wachten voor ik wat mocht eten.. daarna een plakje kaas op want mocht geen brood alleen beschuit en laat ik dat dus absoluut niet lusten.. maar als ik dan de kaas op had was het goed genoeg..
daarna niet meer misselijk geweest.. 
was allemaal heel goed geredeld daar en fijne zusters..