Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendeltje schreef:Haha, dat was bij ons ook wel hoor, maar het zat hem in kleine dingetjes.
CF is Castlefest. Hét evenement voor iedere zwaardvechter/fantasyliefhebber/geschiedenisfan.
Veel fantasy en reanactment EN goede zwaardsmeden
Arabesk schreef:waarom zou je? Je moet nl wel ruimte hebben om het te doen, het is niet geheel ongevaarlijk. Bijna elke grotere stad/dorp heeft een vereniging. In zuiden des lands wemelt het er helemaal van!
aikon schreef:Na jaren niet kunnen schieten (door handicap aan rechter hand/pols) heb ik een bedrijf gevonden die met mij om tafel wil om te kijken of er een aangepaste handschoen/armbeschermer gemaakt kan worden zodat ik weer een boog vast kan houden.Word dan een ruiterboog met het oog op van knol schieten. Ik heb trouwens een vreemde houding schijnt met schieten. Ik hou mij boog diagonaal/horizontaal dan raak ik het doel wel. Verticaal kan ik niks raken. Zelf het doel niet
Is dit iets wat meer voorkomt?
Citaat:De openingstijden voor volwassenen:
maandagavond 19:00 - 21:30
donderdagavond 19:00 - 21:30
zondagochtend 10:30 - 12:00
De openingstijden voor jeugd:
woensdagavond 19:00 - 20:30
Naast de gebruikelijke openingstijden kunnen leden altijd gebruik maken van de buitenbaan, mits minimaal 2 personen aanwezig. Hiervoor is op aanvraag een sleutel te verkrijgen.