Fanatieke sporters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:56

22 km, pff ik doe het je niet na!
Ik was al trots op mezelf dat ik afgelopen vrijdag 20 minuten achter elkaar in het zelfde tempo op de lopende band kon volhouden (8 km/pu) :')

Pam87

Re: Fanatieke sporters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:56

Hhaha ik vind 10km rennen ook genoeg voorlopig :P

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:01

Hier ook iemand die graag in de weer is :D

Eigen paard, ontzettende energieke herder waar ik veel, vaak en lang mee loop of fiets (en dan niet wandelen, maar keihard doorbenen) En daarnaast 3 keer sportschool.

Sinds januari voedingspatroon volledig omgegooid en voel me heerlijk

Hoop einde v/d zomer wat strakker in m'n velletje te zitten

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 13:16

Ik doe hardlopen 3x in de week!! Het is verslavend vind ik ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 13:17

Hier nog een verslaafde, ben gemiddeld 4/5 keer per week twee uur in de sportschool te vinden. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 13:21

Ik loop sinds 3 maanden in de week hard en heb vorige week mijn eerste 10km in wedstrijdverband gelopen.
Ik wil eigenlijk ook weer naar de sportschool, maar zit nog te bedenken of ik de kosten vind opwegen tegen mijn doorzettingsvermogen :+

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 13:21

Tellen fanatieke wandelaars ook mee? :) Dat doe ik heel veel... héél veel. :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:34

Ik ben ook een fanatieke sportster. Ik train 4 keer per week in de sportschool, zo'n 5 kwartier. Ik ben echt zwaar en zwaar verslaafd }:0 Als ik niet aan mijn dagen kom, dan wordt ik helemaal chaggerijnig en heb ik echt een rot dag :o De sportschool is gewoon echt super leuk! :D

JoannevZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:14

Pff, vandaag een uurtje spinning gedaan voor een goed doel. Dat viel best wel tegen. Kan merken dat mijn conditie nog lang niet is wat hij ooit geweest was, maar het was wel heel leuk. Het voelt best goed om je eens flink te laten gaan.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:28

Hier ook iemand die niet stil kan zitten. Rij elke dag bijna 5 paarden. En heb nu net weer moutainenbiken opgepakt, begonnen met 10 km en wil volgende week weer 30 km fietsen. Af en toe probeer ik ook te hardlopen. En werk in de paarden dus beweeg verder ook nog de hele dag. Vorig jaar ging ik nog zo'n 4 keer in de week naar de fitness maar hier helaas mee gestopt omdat ik alleen moest.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 12:22

@Colway: Voedingspatronen omgooien vind ik interessant. Mijne heb ik in december omgegooid en ik vraag me ondertussen heel hard af hoe ik sommige dingen ooit heb kunnen eten. Als je ook ziet wat er als gezond word bestempeld :=

@ladyenpippi: Je rijdt 5 paarden en daarnaast nog mountainbiken op dezelfde dag? :oo Heftig! Heb je dan niet dat je lichaam op het einde van de dag helemaal op is? Volgens mij heb je wel een fantastische conditie, dat moet wel zo fanatiek dat je bent :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 15:30

Ik ben een poging aan het doen om mijn voedingspatroon om te gooien, maar ik heb niet zoveel doorzettingsvermogen :=

Wel vanmiddag nog een leuke discussie gehad over lightproducten :)) en over het feit dat veel kinderen appelsap en fristi krijgen, want dat is zo gezond!

Vanavond weer sporten, gaat allemaal nog niet geweldig.....

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 15:36

Hier nog een fanatiekeling!
Ik rijd 3 keer per week paard en ga 3 keer per week (2 a 3 uur) naar de sportschool. Daar doe ik mee aan lessen als Body shape, body pump of yoga. Daarnaast ben ik er bezig met squashen, zwemmen, hardlopen of fietsen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 15:41

Ik was aardig fanatiek (3x p/w hardlopen en 5-6 dagen p/w paardrijden), maar het staat nu weer even op een heel laag pitje.
Vuurtje moet wel weer even opgestookt worden want 2 september doe ik mee aan een 1/8ste triatlon. Deze week wil ik even kijken of hardlopen weer gaat (had last van mijn been) en dan vanaf 1 mei in ieder geval 1 keer p/w zwemmen en 1 keer p/w fietsen en/of hardlopen.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:31

Ik ben ( kan het nog niet geloven ) ook erg verslaafd geworden aan sporten. Ik ga 3 keer in de week met de Better Belly in de weer op de fiets of loopband. 1 keer in de week zumba, soms kick fun. Ik train iedere ochtend fanatiek met mijn paard en loop uren met mijn honden. Ik zou ook graag willen zwemmen maar heb geen zwemvriendinnen :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:39

Ik ben sinds 4 weken fanatiek aan het sporten! Heb mijn hele eetpatroon omgegooid (geen suiker, kleurstoffen, smaakstoffen ed) en ben gaan hardlopen. Dat kon ik nooit doordat ik een heupafwijking heb maar nu heb ik een stofje (D-ribose) waardoor ik nergens meer last van heb!

Ik loop nu 4 keer per week hard, rijd 1x paard en ga soms nog zwemmen.
Kon 4 weken terug nog niet eens een halve minuut rennen en nu lukt 5 kilometer al! Ben dan ook gewoon trots op mezelf dat dat lukt! En ik doe ook nog zo'n 3 keer per week spieroefeningen (crunches, squats, push-ups)

Mijn benen zijn in ieder geval al een stuk strakker en mijn buik ook, al doe ik het niet om op gewicht te blijven maar gewoon om een strak lichaam te houden!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 16:56

Ik meld me ook. Ik rijd 3x per week paard, fiets dagelijks minimaal een uur, 2x per week fysio waarbij ik sport, 2x per week skeeleren in de zomer en ik wil nu het hardlopen weer oppakken met het schema van Evy. Ik ben ook begonnen met gezonder eten, dus 2 stuks fruit per dag en geen snoep/koek/chips meer

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:45

Mag ik (probeer fanatiek te worden!) me ook melden :')
Ik sport 3 keer in de week op de sportschool. Uurtje cardio en een half uurtje kracht ongeveer.
Na t stoppen met roken toch 7 kilo aangekomen dus dat wil ik er af hebben. En mn conditie wil ik graag op pijl hebben. Ik ben echt conditieloos :+ Vond het in t begin dat ik 1 minuut rennen op de loopband al vol hield. Zit nu op ong de 2,5 min. En probeer t steeds meer uit te bouwen :)

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:49

@Marijkje, nee hoor heb dan juist een voldaan gevoel en kan dan heerlijj slapen. Ben nu wel een stuk minder actief als vorig jaar.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:57

Ik zit nu in een aantal sporters en gezonde voedings topics, maar eigenlijk mis ik een sportvoedingstopic. Iemand interesse? :)

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:03

Ik ben ook echt heel erg fanatiek, helaas lijd mijn school hier ook onder.
Ik reed 7 keer in de week paard, gemiddeld 4 paarden per dag.
En daarnaast fietste ik gemiddeld elke dag 15 kilometer (doordeweeks).
En in het weekend hield ik ervan om te gaan joggen (als ik hier überhaupt tijd voor had).
Nu kan ik niet sporten doordat mijn been in de prak zit.
Maar ik ben nu vooral bezig met buikspieroefeningen, en de hele dag op krukken lopen
is heel goed voor je arm spieren haha

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:04

phormicola schreef:
Ik zit nu in een aantal sporters en gezonde voedings topics, maar eigenlijk mis ik een sportvoedingstopic. Iemand interesse? :)

Zou me een leuk topic lijken, alleen eet ik zelf heel erg slecht.
En weet ik vrij weinig van sportvoeding etc. :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:09

Daarom, kunnen we van elkaar leren :P

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:09

deruijter schreef:
phormicola schreef:

Zou me een leuk topic lijken, alleen eet ik zelf heel erg slecht.
En weet ik vrij weinig van sportvoeding etc. :o

Same here :o

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:10

phormicola schreef:
Daarom, kunnen we van elkaar leren :P

Ja zou inderdaad een goed idee zijn! :D