Inderdaad je eigen tattoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnneH_87 schreef:Heb precies hetzelfde gehad, er zelfs niet eens mee naar het ziekenhuis gegaan.
Ook een flinke beet, arm lag goed open.
En nu een jaartje later, zit er een flink litteken, maar zonder er iets aan gedaan te hebben, is het helemaal genezen
Je lichaam kan veel zelf doen
Britt schreef:Is netjes geheeld idd
Je zou het nog kunnen laten fixen als je dat ooit zou willen, ikzelf heb daar nooit voor gekozen. Maar het was wel het eerste wat de AIO op de plastische chirurgie tegen me zei bij de controleIk keek hem echt aan alsof hij gek was, ik kwam daar niet om iets te laten fixen, het was juist net gemaakt
Maar ze kunnen een gedeelte littekenweefsel wegsnijden en het weer hechten waardoor de wondrand sterk gereduceerd wordt. Maar als je er geen last van hebt zo, lekker laten zitten.
Dit is wie je bent en wat jou maakt wie je bent. Ik heb zelf ook een groot litteken op mijn arm zitten wat mensen inderdaad direct zien, maar zelf ben ik er allang niet meer mee bezig.
Moos99 schreef:Jeetje, wat een wond!
Ik heb even in je profiel gespiekt en vraag me dan toch af hoe jullie zo een geweldige band hadden? Ik begrijp wel dat je ondanks een apart of moeilijk karakter een band kan hebben, maar als je paard je ieder moment uit het niets kan bijten en wil mee sleuren kan ik niet begrijpen hoe jullie zo saampjes op de foto staan...dan was het in principe een vals paard die heel onvoorspelbaar en gevaarlijk was?
of zit ik dit verkeerd.