Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:21

Bah, papagroom. To much information! :')

Maarre... eerlijk. Wax je het niet omdat het pijn doet of...??? :D

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:28

HolyPope schreef:
ashley1 schreef:
Daar down under komen ook scheermesjes aan te pas, ook zijn eigen keuze. Denk 't ie zeker dat ik daar 'hebberiger' van wordt <<) :') :x

Misschien denkt hij dat je er 'gretiger' van wordt? :+

Gretiger! Dank u! Was het woord even kwijt :+ :o?
Ja dat denkt hij dan, denk ik.

Komt hij even bedrogen uit.. haha!! _O-

Hilli

Re: Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:36

Ach ja, je zou het als man ook kunnen doen om de boel groter te laten lijken dan het is. Optische illusie dus :+

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:40

Cowgirl schreef:
MOETEN wij? Staat dat in de wet ofzo?. Je hoeft niet hoor :o

Was het maar zo'n feest... Word steeds weer hondsberoerd als ik na mijn dagelijke sportschoolbezoekje in de kleedruimte kom en al die verwilderde vrouwen zie: okselpluimen (vaak nog meer dan mannen), gewoon een volledig bebost veld aan haar tussen de benen en beenharen die ik van 4 meter afstand nog kan zien zitten.... Kom op vrouwen: mannen zijn er niet voor niks, laat hun maar ietwat pluizig zijn, maar wij zijn daar niet voor.... ;(

Mijn reactie is altijd standaard "OH GOD" :oo *Pokerface* gevolgd door minuten van zwijgende verbazing }:0 Dan moet je haast al een jaar geen seks hebben en de hoop maar hebben opgegeven.... :(:)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:57

karuna schreef:
Waar gaat het heen tegnwoodig, de bikinilijn waxen voor een man, ik word oud geloof ik :') . Wat is de volgende stap, nepnagels? Hairextensions? Brr. Ik gruwel nu al van mannen met gestylde wenkbrauwen, teenslippers, enkelbandjes en helemaal glad geschoren, net baby s.brr

Of de nieuwe mode wordt de man helemaal op en top gestyled en vrouwen stoppen met scheren, verven en nepdingen. Hihi. :j

Brrr..mot er niet aan denken!!! Met zo'n gewaxte vent denk je toch dat je met een jongetje in bed ligt ipv een kerel? :o :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:59

Mwah.. ik hou wel van een zacht huidje :) mits er genoeg spieren aanwezig zijn. Een klein, slap buikje vind ik écht vreselijk.

Ow jee.. ben weer kritisch ben ik bang :Y)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:01

TE, ben ik bang.....

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:06

Indd ppg té veel persoonlijke informatie op de late avond :')

En een boxerlijn? Voor zover ik weet ziet een boxer nog altijd tot aan je bovenbenen. Dan zou je dus een harig broekje dragen? :oo :r

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:09

Kinke schreef:
Brrr..mot er niet aan denken!!! Met zo'n gewaxte vent denk je toch dat je met een jongetje in bed ligt ipv een kerel? :o :D

Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Maar afgaande op mijn ervaring zie je toch echt wel het verschil tussen een jongetje en een kerel en niet alleen door haargroei :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:35

karuna schreef:
Waar gaat het heen tegnwoodig, de bikinilijn waxen voor een man, ik word oud geloof ik :') . Wat is de volgende stap, nepnagels? Hairextensions? Brr. Ik gruwel nu al van mannen met gestylde wenkbrauwen, teenslippers, enkelbandjes en helemaal glad geschoren, net baby s.brr

Of de nieuwe mode wordt de man helemaal op en top gestyled en vrouwen stoppen met scheren, verven en nepdingen. Hihi. :j

Ik vind het juist echt verschrikkelijk als een man van die aan elkaar gegroeide wenkbrouwen heeft, Dan heb ik echt asociaties met holbewoners of met bert: (allebei niet echt mijn smaak :P )
Afbeelding

bikinilijn waxen vind ik wel wat overdreven, ik kan me ook niet voorstellen dat veel mannen dat ervoor over hebben. Mannen zijn altijd zo zielig als iets een beetje pijn doet :')

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 06:39

Zo zie je maar hoe zeer we beïnvloed worden door wat o.a. fabrikanten van scheermesjes ons wijsmaken....
Wie heeft eigenlijk bedacht dat er, behalve op je hoofd, geen haar mag groeien?
Iets wat heel natuurlijk is word door velen inmiddels bestempeld als "IEUW"
Bovendien hebben de haren wel degelijk een functie....wimpers en wenkbrauwen bijvoorbeeld beschermen de ogen tegen vuil en transpiratievocht....
Vergeleken met andere zoogdieren heeft de mens weinig haar. Toch is ons lichaam nog steeds overdekt met fijne haartjes. Die beschermen ons tegen bloedzuigende parasieten, stellen Britse onderzoekers. Door de haartjes merken we parasieten gemakkelijker op. Bovendien doen parasieten er langer over een plekje te vinden waar zij kunnen bijten.....

Wat doen we onszelf eigenlijk aan om vooral maar mee te doen met de "kale"trend? scheerirritatie, rode bultjes, ingroeiende haartjes....
Misschien zijn die mensen die het gewoon laten zoals het is zo gek nog niet.... :o

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 06:48

Nou ja, misschien zou het anders zijn als we all over nog haar hadden. Maar van die dotten her en der..
Ziet er mi gewoon niet uit.
Ik kan me dan ook niet voor stellen dat wanneer het modebeeld veranderen zou in juist wel haar onder je oksels, ik daaraan mee zou doen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 06:58

Mijn mannetje scheert de boel gewoon netjes, ook zijn oksels, vind hij zelf prettiger, verder is het gelukkig geen bokito, dus dat scheelt een hoop werk. Moet er niet aan denken zo'n struikgewas down under.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:15

woofie schreef:
Zo zie je maar hoe zeer we beïnvloed worden door wat o.a. fabrikanten van scheermesjes ons wijsmaken....
Bovendien hebben de haren wel degelijk een functie....wimpers en wenkbrauwen bijvoorbeeld beschermen de ogen tegen vuil en transpiratievocht....
Vergeleken met andere zoogdieren heeft de mens weinig haar. Toch is ons lichaam nog steeds overdekt met fijne haartjes. Die beschermen ons tegen bloedzuigende parasieten, stellen Britse onderzoekers. Door de haartjes merken we parasieten gemakkelijker op. Bovendien doen parasieten er langer over een plekje te vinden waar zij kunnen bijten.....

Wat doen we onszelf eigenlijk aan om vooral maar mee te doen met de "kale"trend? scheerirritatie, rode bultjes, ingroeiende haartjes....
Misschien zijn die mensen die het gewoon laten zoals het is zo gek nog niet.... :o

Wat een mazzel dat we hier niet zoveel last hebben van bloedzuigende parasieten. ;)
Nou, bij mij geen hele pakken shag op mijn lichaam hoor! Brrrr!!
En mocht ik ooit de bush bush ingaan, dan doe ik wel en broek aan, met stiekjes rond mijn enkels!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:19

Het is maar haar, ik kan echt niet begrijpen wat daar smerig aan kan zijn als het schoon is? Ik mis hier de schouderophaal smiley. En doorgegroeide wenkbrauwen, nou en wordt iemand daar minder aardig of vriendelijk van, verandert een man in een monster als hij oksel en schaamhaar heeft? :){

En tot welke leeftijd moet alles kaal blijven, op je 60 of 70 e ook nog steeds of ga je dan weg bij je partner omdat hij op zijn 75 met zijn trillende handen zijn haar niet meer kan weghalen?

Ik zou wel eens een onderzoekje willen doen welke leeftijd hoort bij welke haar afkeer. Zijn dat twintigers dertigers veertigers of alle leeftijden wel en geen afkeer.

Ik heb wel eens gehad dat iemand naast me ging overgeven omdat ze mijn beenhaar zag. Echt onbegrijpelijk. Ja ik heb beenhaar, los van het feit dat het vanwege de dystrofie is afgeraden te scheren omdat ik daarmee de dystrofie teveel prikkel en gek wordt van de pijn, zie ik het nut er niet van. Voordeel is dat als ik me stoot ik nu alleen een paar haren mis in plaats van vel.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:24

Geloof me ik word 51 volgende week en ook ik vind het smerig als ik overtollig nutteloos haar zie bij mensen en wees eerlijk er bestaat ook nog ontharingscreme......

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:27

Met grote ontstekingsreacties en ontvellen van de allergie. Nee dank je. Daar hadden ze flink spijt van in het ziekenhuis bij mijn knieoperatie. Ik heb flink last gehad van de wondgenezing door het cremepje. Ze waren net overgestapt op creme ipv scheermesjes. Binnen 2 weken hadden ze dat weer teruggedraaid omdat er teveel mensen last hadden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:30

Mijn moeder van 67 scheert zich idd ook hoor! ;-)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:30

het haar gaat er inderdaad af, maar gewoon met het scheermes hoor!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:37

IMJ schreef:
Mijn moeder van 67 scheert zich idd ook hoor! ;-)

Vandaar dat ik het me afvroeg tot welke leeftijd. Of is het regio gebonden, of stad of platteland of gewoon willekeurig ongeacht leeftijd, plaats, ras land enz.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:58

Oh ik vind het wel netjes als vriend het gewoon allemaal een beetje bij houdt :j
Dat vindt hij zelf ook fijner trouwens :j

Benen scheren wil ik in de winter nog weleens een weekje overslaan :o Maar de rest wordt altijd netjes bijgewerkt :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:03

woofie schreef:

En wat dacht je dan van de Grieken (en de Romeinen)? Die scheerden er ook lustig op los hoor (was voor reinheid en schoonheid). Je gaat mij niet vertellen dat dat door de scheermesfabrikanten kwam :')

Bijhouden vind ik alleen maar positief, een bos haar (beide geslachten) vind ik helemaal niks. :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:11

ik hou van borsthaar, maar down under moet het toch minstens getrimd zijn! ballen kaal en bovenkant netjes kort :)
kan het ook wel waarderen als het okselhaar beetje bijgehouden wordt.

doet me trouwens denken aan eenn topic van een jaartje terug: "to shave or not to shave" :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:26

Gewoon bijhouden. Mijn vriend heeft ook borsthaar (genoeg :+ ) maar vraagt mij toch wel of ik even zijn rug wil ontharen (thank god!).

Opzich heb ik niks tegen haar, maar het moet wel bijgehouden zijn. En dus bij voorkeur niet op de rug :+

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:36

@Fiffill,

De Grieken en Romeinen deden dat echt niet uit oogpunt van hygiëne....Zij dachten dat ze op deze manier het ouder worden konden tegengaan. Net als baden in ezelinnenmelk...
Helaas bleven de rimpels der ouderdom niet weg door deze ingrepen :+