Maarre... eerlijk. Wax je het niet omdat het pijn doet of...???
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HolyPope schreef:ashley1 schreef:Daar down under komen ook scheermesjes aan te pas, ook zijn eigen keuze. Denk 't ie zeker dat ik daar 'hebberiger' van wordt![]()
![]()
Misschien denkt hij dat je er 'gretiger' van wordt?
Cowgirl schreef:MOETEN wij? Staat dat in de wet ofzo?. Je hoeft niet hoor
*Pokerface* gevolgd door minuten van zwijgende verbazing
Dan moet je haast al een jaar geen seks hebben en de hoop maar hebben opgegeven....
karuna schreef:Waar gaat het heen tegnwoodig, de bikinilijn waxen voor een man, ik word oud geloof ik. Wat is de volgende stap, nepnagels? Hairextensions? Brr. Ik gruwel nu al van mannen met gestylde wenkbrauwen, teenslippers, enkelbandjes en helemaal glad geschoren, net baby s.brr
Of de nieuwe mode wordt de man helemaal op en top gestyled en vrouwen stoppen met scheren, verven en nepdingen. Hihi.
mits er genoeg spieren aanwezig zijn. Een klein, slap buikje vind ik écht vreselijk.
Kinke schreef:Brrr..mot er niet aan denken!!! Met zo'n gewaxte vent denk je toch dat je met een jongetje in bed ligt ipv een kerel?![]()
karuna schreef:Waar gaat het heen tegnwoodig, de bikinilijn waxen voor een man, ik word oud geloof ik. Wat is de volgende stap, nepnagels? Hairextensions? Brr. Ik gruwel nu al van mannen met gestylde wenkbrauwen, teenslippers, enkelbandjes en helemaal glad geschoren, net baby s.brr
Of de nieuwe mode wordt de man helemaal op en top gestyled en vrouwen stoppen met scheren, verven en nepdingen. Hihi.
)
woofie schreef:Zo zie je maar hoe zeer we beïnvloed worden door wat o.a. fabrikanten van scheermesjes ons wijsmaken....
Wie heeft eigenlijk bedacht dat er, behalve op je hoofd, geen haar mag groeien?
Iets wat heel natuurlijk is word door velen inmiddels bestempeld als "IEUW"
Bovendien hebben de haren wel degelijk een functie....wimpers en wenkbrauwen bijvoorbeeld beschermen de ogen tegen vuil en transpiratievocht....
Vergeleken met andere zoogdieren heeft de mens weinig haar. Toch is ons lichaam nog steeds overdekt met fijne haartjes. Die beschermen ons tegen bloedzuigende parasieten, stellen Britse onderzoekers. Door de haartjes merken we parasieten gemakkelijker op. Bovendien doen parasieten er langer over een plekje te vinden waar zij kunnen bijten.....
Wat doen we onszelf eigenlijk aan om vooral maar mee te doen met de "kale"trend? scheerirritatie, rode bultjes, ingroeiende haartjes....
Misschien zijn die mensen die het gewoon laten zoals het is zo gek nog niet....
Maar de rest wordt altijd netjes bijgewerkt
woofie schreef:Zo zie je maar hoe zeer we beïnvloed worden door wat o.a. fabrikanten van scheermesjes ons wijsmaken....
Wie heeft eigenlijk bedacht dat er, behalve op je hoofd, geen haar mag groeien?
Iets wat heel natuurlijk is word door velen inmiddels bestempeld als "IEUW"
Bovendien hebben de haren wel degelijk een functie....wimpers en wenkbrauwen bijvoorbeeld beschermen de ogen tegen vuil en transpiratievocht....
Vergeleken met andere zoogdieren heeft de mens weinig haar. Toch is ons lichaam nog steeds overdekt met fijne haartjes. Die beschermen ons tegen bloedzuigende parasieten, stellen Britse onderzoekers. Door de haartjes merken we parasieten gemakkelijker op. Bovendien doen parasieten er langer over een plekje te vinden waar zij kunnen bijten.....
Wat doen we onszelf eigenlijk aan om vooral maar mee te doen met de "kale"trend? scheerirritatie, rode bultjes, ingroeiende haartjes....
Misschien zijn die mensen die het gewoon laten zoals het is zo gek nog niet....

) maar vraagt mij toch wel of ik even zijn rug wil ontharen (thank god!).