Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Spreek daarnaast ook vloeiend Engels, schrijven gaat ook steeds beter.
WishLuck schreef:das nie leuk hoor ponyhorse! ik snap wel dat da toen nie zo leuk was
ikmik schreef:klopt dat mag je mentor niet doen!!!!!!
en ik zit nu op een andere school, omdat de school leuker is hier heb ik niet echt veel problemen met dyslexie, ik heb spellingscorrectie op de laptop en vergrotingen plus extra tijd en het gaat nu ook beter omdat ik lekkerder in m'n vel zit op school. Dus hopelijk volgendjaar examen en dan een leuke studie. ponyhorse schreef:ikmik schreef:klopt dat mag je mentor niet doen!!!!!!
Ik zit gelukkig nu op havoen ik zit nu op een andere school, omdat de school leuker is hier heb ik niet echt veel problemen met dyslexie, ik heb spellingscorrectie op de laptop en vergrotingen plus extra tijd en het gaat nu ook beter omdat ik lekkerder in m'n vel zit op school. Dus hopelijk volgendjaar examen en dan een leuke studie.
Maar bij mij zijn ze er op de lagere school nooit achter gekomen, mijn moeder zij altijd dat het bij mij minder was te zien doordat ik best wel slim was waardoor ik dus wist hoe het moest worden geschreven, dus daardoor kreeg ik dat leuke gesprek met mijn mentor, terwijl mijn Franslerares van toen heel aardig en heel behulpzaam was omdat haar 2 zoontjes ook dyslexie hebben maar dan nog erger ( ze konden de ondertiteling niet snelgenoeg lezen met films).
Maar mij gaat het nu redelijk goed af op 4 havo