Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Verder heb ik het niet als ik voorin zit en niet lees of wat dan ook. Gewoon naar buiten kijken gaat prima. Als ik achterin zit, moet ik echt niet gaan lezen of iets, want dan word ik veel sneller wagenziek. In de bus heb ik het dan weer minder snel en kan ik bijvoorbeeld de hele tijd met mijn telefoon zitten, maar achteruit zitten gaat dan weer niet... Beetje vreemd
_Apple_ schreef:Ik kan het er nooit in een keer doorslikken, helaas......
Maar kan het echt geen kwaad als je wat Limonade erbij neemt?
Apple schreef:Zelf rijden inderdaad en anders voorin zitten. Goed vooruit kunnen kijken (zo zit ik in een bus ook het liefste voorin zodat ik goed zicht heb vooruit).
(kaart)lezen of een spelletje ofzo is niet aan te raden dan wordt je bijna zeker ziek.
Amaris schreef:_Apple_ schreef:Ik kan het er nooit in een keer doorslikken, helaas......
Maar kan het echt geen kwaad als je wat Limonade erbij neemt?
Tuurlijk niet, je moet het juist met vloeistof doorslikken. Anders gaat het niet, blijven ze plakken. Wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld een stukje ontbijtkoek of cake erom heen 'kneden' en dat in 1x doorslikken. Werkt ook prima.

vuurneon schreef:Dat vraag ik mij ook af, juist omdat je dat perfect kunt testen in een wetenschappelijke setting... Dus waarom doen ze dat niet?
maar de kamer eromheen beweegt, maar het maakt niet uit dat ik dat weet, mijn evenwichtsorgaan begrijpt er blijkbaar geen reet van
Ik kan ook misselijk worden van first-person shootergames
Meekijken met andere die spelen is al helemaal een ramp.Kinke schreef:pillen slikken kun je leren, het 'niet kunnen slikken' zit tussen je oren
Ook al kauw je je eten tot moes. Omdat je eig de pil niet wil slikken, blokkeer je je keel. Mij helpt het dan ook enorm om heel bewust die spieren aan te sturen en bewust m'n keel open te zetten als het ware.
hondsberoerd!