Was eerlijk gezegd echt doodsbang om dit te plaatsen... Maar ik ben blij met jullie eerlijke berichten. Kan zo niet verder, maak me veel zorgen over mijn toekomst en ik word zwaarder en zwaarder door het stilzitten... Ben nooit heel slank geweest, heb ook AD gebruikt waardoor ik behoorlijk aangekomen ben, maar het gaat nu zo hard dat ik niet eens meer op de weegschaal durf te gaan staan. En m'n gewicht maakt het ook steeds zwaarder om te bewegen natuurlijk... Het is natuurlijk niet leuk om te lezen dat het ook een deel psychisch is.. máár ik kan het niet ontkennen. Zou liegen als ik zou zeggen dat het puur lichamelijk is waarom ik amper nog beweeg. Het is vooral het niet weten hoe verder te gaan... de onderzekerheid... Ook is mijn arts niet echt positief, wat me ook wel een beetje neerhaald. M'n arts verwacht niet dat het nog beter zal worden...
Dat is een klap... Zei altijd dat ik hoopte dat er eindelijk wat gevonden werd en er eindelijk iets aan gedaan kon worden... En dan word er eindelijk wat gevonden en kan er niks aan gedaan worden... Leer er maar mee leven
Maar ik ga wat met jullie berichten doen. Beter gezegd heb al een begin gemaakt. Heb vandaag een stukje gelopen (Wel in een gebouw, maar toch
), heb contact gehad met de huiarts voor een verwijzing naar een revalidatiearts, moet morgen even terugbellen en....Ik ga nu naar bed en laat de laptop uit, welterusten

En zo ook de manieren om alvast een beginnetje te maken..