Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
nynke1122 schreef:_Apple_ schreef:mag niet
Maar waarom mag het niet dan?
Iedereen kan wel zeggen niet meer computeren/tv kijken, maar ik ken onwijs veel mensen die juist alleen met tv in slaap vallen, probeer het eens uit zou ik zeggen.. Momenteel werk ik super onregelmatig, dus dan is het slapen al helemaal een drama. Jezelf dwingen om te gaan slapen gaat je ook echt niet helpen. Als je te weinig geslapen hebt, geef daar overdag dan niet aan toe, maar ga gewoon lekker actief je dag door, dan val je 's avonds zo in slaap. Meestal dan. Nies_ schreef:Kom op, wat denk je zelf? Meisje is 12, ze heeft waarschijnlijk ouders die dat niks vinden omdat er enorm veel mensen aan verslaafd zijn, lijkt me niet al te moeilijk te bedenken.
Volgens mij weet jij niet wat melatonine is?
MyLittleLove schreef:Bij mij helpt het ook als ik even nergens aan denk. Het kan zijn dat jij nog denkt aan wat je morgen moet doen, maar probeer eens nergens aan te denken.
Een keer raden waar je nu aan denkt!
_Apple_ schreef:Maakt het uit? Je hebt kunnen lezen dat het niet mag dus dan zijn we daar toch over klaar?!
Ook niet denken dat je aan niks moet denken, gewoon niks denken (makkelijker gezegd dan gedaan). 

en dan is de misselijkheid zo weg!
Ik zorg er trouwens voor dat ik altijd voor 10 uur op sta, moe of niet. _Apple_ schreef:Ik heb: Morgen, Zaterdag, Zondag en Maandag vrij. Zaterdag naar een pretpark in het dorp met vriendinnetje van 10 tot 6 en Maandag naar een hondenshow in Leeuwarden, we doen zelf mee. Morgen gaat mam even van die tabletjes tegen misselijkheid in de auto halen want dat heb ik altijd als ik vroeg moet opstaan en dan in de auto. Hebben nog meer dat trouwens?
zeg maar dan leg ik mijn kussen waar mij