Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Ik heb echt hulp nodig bij mijn voeding..
Zou ik daarvoor naar een dietiste kunnen??
En wordt dat nog vergoedt??
Mindim schreef:wollie2004 schreef:Hee Nicole, Suc6!! En met de sauna erbij kom je wel weer op t goede gewicht toch?
Ik heb mn vetpercentage laten meten in januari, toen was het rond de 31 (en dus veeel te hoog naar mijn mening) ik zal het binnekort nog eens laten meten, ben wel benieuwd, kan vooral op mn rug beter mn ribben en botten voelen zonder dat speklaagje ertussen, mn bovenbenen willen nog niet echt en mn buikje is ook aan het tegenwerken, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd, vooral 's avonds en in het weekend heel erg veel gezondigd heb!
Het gemiddelde voor een vrouw is 27%
_Nancy schreef:Mijn voeding is geen echte ramp, maar er moet wel veel verbetert worden..
En het is dus echt sh*t dat het niet meer wordt vergoedgvd
DDDMakkink schreef:Als ik jullie gewichten zo leesdan ben ik echt meer dan rond![]()
Weegschaal is natuurlijk niet het belangrijkste
Maar wel met mijn lengte en gewicht
Ds moet er nog hard tegen aan gaan
dressagelady schreef:DDDMakkink schreef:Als ik jullie gewichten zo leesdan ben ik echt meer dan rond![]()
Weegschaal is natuurlijk niet het belangrijkste
Maar wel met mijn lengte en gewicht
Ds moet er nog hard tegen aan gaan
Gewicht is ook niet alles heIk heb bij mijn lengte nog 10 kilo lichter gewogen dan ik nu weeg (vét ondergewicht) maar doordat ik alles kon eten zonder aan te komen (tot mijn grooote frustratie) was ik heel snel geneigd slechte dingen te pakken. Ik denk dat je met een paar kilo meer maar toch een super strak sportschema + goede conditie veel gezonder kunt zijn dan iemand die wel heel dun is maar niet of amper sport