Zelfde met drank moet wel heel veel drinken wil ik dronken worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Had ook allemaal gezeur van de huisarts, dat hij echt móést minderen omdat het zoooo slecht voor hem was, lichamelijk en geestelijk, hij was er ook helemaal depressief van geworden. Hij is gestopt met school en naar Engeland verhuisd. 
Mijn uiteindelijke status wordt één blikje per twee dagen
Joscaa schreef:Ik merk er niks van hoor & ik mag toch wel zeggen dat ik er aan verslaafd ben... (en ik weet dat 't slecht is, maargoed, een ander is verslaafd aan roken)
persoonlijk vind ik elke verslaving ongezond, het betekent dat je ergens in doorslaat, nooit goed lijkt me.
Maar ik bedoel gewoon, ik weet dat er aan verslaafd zijn slecht is, maar iedereen heeft zo zijn slechte eigenschap.
Joscaa schreef:Inderdaad omdat ik het lekker vind, net als een ander appelsap, cola of ijsthee drinkt.

Mindim schreef:Joscaa schreef:Inderdaad omdat ik het lekker vind, net als een ander appelsap, cola of ijsthee drinkt.
Ieder zijn ding. Moet er niet aan denken, al je opties niet trouwens
Ik vind het ongezond om je lijf vol te stoppen met zo verschrikkelijk veel suiker, voornamelijk de jeugd ook nog. Dan heb je nog een hele kluit mensen die al te zwaar is en dit dan ook eens naar binnen werkt. Vooral omdat men aan drinken niet denkt bij dikmakers.
Wat dat betreft hou ik het bij mijn instelling: Als mensen het willen moet je ze vooral lekker laten, de gevolgen weten ze toch wel.
Manegepaard schreef:Ja natuurlijk is het ongezond, en dat weet ze zelf ook wel.Wat dat betreft hou ik het bij mijn instelling: Als mensen het willen moet je ze vooral lekker laten, de gevolgen weten ze toch wel.
![]()
Maar ook: je leeft maar een keer, ik ga geen energy laten staan omdat het slecht voor me is, ik compenseer het wel met andere dingen.

Appelmoes_11 schreef:Hé, ik drink energy drink alsof de wereld morgen vergaat, maar ik stop mijn lichaam niet vol met suiker hoor! Even niet alle energy-drinkers over één kam scheren
Het is inderdaad niet erg goed voor je. Nou is energy drink evengoed met alcohol te vergelijken als met koffie, in energy drink zit geen alcohol maar dat kun je er wél van maken, net zoals je suiker (of aspartaam) in je koffie kunt doen. Als je als gezond mens wil sterven aan de energy drink, moet je flink je best gaan doen.
In koffie ansich zit geen suiker. Wat jij zelf nog toevoegt aan het originele product heeft er niet zo veel mee te maken. En als jij je zelf volgiet met energydrank alsof de wereld morgen vergaat, dan stop jij je lichaam zeker wel vol met suiker. Iedereen die veel energydrank drinkt, doet dat. Dus dat heeft niet zo te maken met alles over een kam heen scheren.