Energiedrank

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Energiedrank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:23

Ik kan ervan drinken wat ik wil maar merk er niks van ;)

Zelfde met drank moet wel heel veel drinken wil ik dronken worden

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:29

Red bull met rode wodka; gegarandeerd succes...

:# :# :# :# :# :# :):) :):) :):) :):) :):)
En BOM, ineens val je om :+ :+

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:33

Ik ben echt extreem verslaafd aan energy drink... de suikervrije variant dan, de normale lust ik niet := ik ben inmiddels immuum, maar al dat aspartaam kán echt niet goed voor je zijn _O- Afijn, ik ga nu van bokt af, trusten allemaal! *drinkt laatste blikje energy leeg*

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:00

Niet best appelmoes :oo

Ik heb laatst gehoord dat iemand in een discotheek een soort overdosis had genomen en een insult kreeg............hartslag was amper nog te voelen.... :=
Het is bij mij niet bekend of hij het gered heeft.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:14

Een jongen bij mijn broer in de klas was ook zwaar verslaafd aan dat spul, hij dronk gemiddeld vijftien blikjes op een dag... :') Had ook allemaal gezeur van de huisarts, dat hij echt móést minderen omdat het zoooo slecht voor hem was, lichamelijk en geestelijk, hij was er ook helemaal depressief van geworden. Hij is gestopt met school en naar Engeland verhuisd. :=

Nee, het is heel slecht, maar ik ben nu geminderd naar drie blikjes per dag... goed hé? :') Mijn uiteindelijke status wordt één blikje per twee dagen :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:46

Ik snap niet wat mensen zo lekker vinden aan dat spul...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:37

Zertab schreef:

En ik niet wat mensen leuk vinden aan kleine honden, aan kokos, aan stront scheppen en dat soort dingen. Iedereen zijn ding toch.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:57

Ik drink tegenwoordig ipv energie heel veel soyamelk :) verantwoord hè? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:57

Ik snap al uberhaupt niet waarom mensen het drinken, sport men veel of iets anders, waarom men het nodig heeft? Anders zijn het alleen maar suikerbommen en krijg je er een dikke kont van en gaat je gebit er aan :+
Ik drink alleen AA drank als ik zwaar moet trainen, anders niet. De vergelijking met koffie slaat kant nog wal, daar zit geen suiker in.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:58

Tenzij je er suiker in doet denk ik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:01

Paintlinger schreef:
Tenzij je er suiker in doet denk ik....

Ja, maar dat doe je toch zelf? Er zijn ook genoeg mensen die het zwart drinken hoor, maar in koffie ansich zit geen suiker ;)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:04

Ik merk er niks van hoor & ik mag toch wel zeggen dat ik er aan verslaafd ben... (en ik weet dat 't slecht is, maargoed, een ander is verslaafd aan roken ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:11

Joscaa schreef:
Ik merk er niks van hoor & ik mag toch wel zeggen dat ik er aan verslaafd ben... (en ik weet dat 't slecht is, maargoed, een ander is verslaafd aan roken ;) )

Omdat een ander verslaafd is aan roken, dan is dit beter :? persoonlijk vind ik elke verslaving ongezond, het betekent dat je ergens in doorslaat, nooit goed lijkt me.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:12

Neehoor, daarom is dit niet beter. Het scheelt wel geld. :') Maar ik bedoel gewoon, ik weet dat er aan verslaafd zijn slecht is, maar iedereen heeft zo zijn slechte eigenschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:16

Waarom drink je het dan, puur voor de lekker?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:17

Inderdaad omdat ik het lekker vind, net als een ander appelsap, cola of ijsthee drinkt. :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:20

ik vind het maar niets,, het stinkt :+

een vriend van m'n broertje heeft er al eens hartkloppingen door gekregen..

dus nee,, dank u feestelijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:24

Joscaa schreef:
Inderdaad omdat ik het lekker vind, net als een ander appelsap, cola of ijsthee drinkt. :)

Ieder zijn ding. Moet er niet aan denken, al je opties niet trouwens :D

Ik vind het ongezond om je lijf vol te stoppen met zo verschrikkelijk veel suiker, voornamelijk de jeugd ook nog. Dan heb je nog een hele kluit mensen die al te zwaar is en dit dan ook eens naar binnen werkt. Vooral omdat men aan drinken niet denkt bij dikmakers.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:25

Mindim schreef:

Ik zelf ook niet hoor, ik lust qua drinken vrij weinig eigenlijk. :) Maar dit, heerlijk! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:37

Mindim schreef:
Joscaa schreef:

Ik vind het ongezond om je lijf vol te stoppen met zo verschrikkelijk veel suiker, voornamelijk de jeugd ook nog. Dan heb je nog een hele kluit mensen die al te zwaar is en dit dan ook eens naar binnen werkt. Vooral omdat men aan drinken niet denkt bij dikmakers.

Ja natuurlijk is het ongezond, en dat weet ze zelf ook wel. :Y) Wat dat betreft hou ik het bij mijn instelling: Als mensen het willen moet je ze vooral lekker laten, de gevolgen weten ze toch wel. :D

Maar ook: je leeft maar een keer, ik ga geen energy laten staan omdat het slecht voor me is, ik compenseer het wel met andere dingen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:54

Manegepaard schreef:
Ja natuurlijk is het ongezond, en dat weet ze zelf ook wel. :Y) Wat dat betreft hou ik het bij mijn instelling: Als mensen het willen moet je ze vooral lekker laten, de gevolgen weten ze toch wel. :D

Maar ook: je leeft maar een keer, ik ga geen energy laten staan omdat het slecht voor me is, ik compenseer het wel met andere dingen. :D

Tja, prima zo'n instelling, zolang een ander er maar niet voor hoeft op te draaien. Ik neem aan dat de coma zuipers ook zo'n instelling hebben van 'joh, we leven maar 1 keer en we weten de gevolgen'. Zo´n instelling is niet altijd even handig en soms ook wat naief.
Maar goed dat gaat over jouw instelling en dat is off topic.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 00:03

Wat hebben comazuipers hier nou mee te maken? Bovendien slaat het kant noch wal :')
Zertab schreef:

Ik ook niet.. Tenzij er (rode) wodka doorheen zit :Y)

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:06

Hé, ik drink energy drink alsof de wereld morgen vergaat, maar ik stop mijn lichaam niet vol met suiker hoor! Even niet alle energy-drinkers over één kam scheren :=

Het is inderdaad niet erg goed voor je. Nou is energy drink evengoed met alcohol te vergelijken als met koffie, in energy drink zit geen alcohol maar dat kun je er wél van maken, net zoals je suiker (of aspartaam) in je koffie kunt doen. Als je als gezond mens wil sterven aan de energy drink, moet je flink je best gaan doen. :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:07

Anne_GTI schreef:
Red bull met rode wodka; gegarandeerd succes...

:# :# :# :# :# :# :):) :):) :):) :):) :):)
En BOM, ineens val je om :+ :+

Oo dat is zo lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:57

Appelmoes_11 schreef:
Hé, ik drink energy drink alsof de wereld morgen vergaat, maar ik stop mijn lichaam niet vol met suiker hoor! Even niet alle energy-drinkers over één kam scheren :=

Het is inderdaad niet erg goed voor je. Nou is energy drink evengoed met alcohol te vergelijken als met koffie, in energy drink zit geen alcohol maar dat kun je er wél van maken, net zoals je suiker (of aspartaam) in je koffie kunt doen. Als je als gezond mens wil sterven aan de energy drink, moet je flink je best gaan doen. :')

Misschien even iets beter lezen ;) In koffie ansich zit geen suiker. Wat jij zelf nog toevoegt aan het originele product heeft er niet zo veel mee te maken. En als jij je zelf volgiet met energydrank alsof de wereld morgen vergaat, dan stop jij je lichaam zeker wel vol met suiker. Iedereen die veel energydrank drinkt, doet dat. Dus dat heeft niet zo te maken met alles over een kam heen scheren.