Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

daNiielle_ schreef:_horselovee_ schreef:Ik vind die antiklit spray biet zo fijn. gebruikte het vroeger altijd, nog syeeds 2 flesjes staan can 5 jaar geleden
Je haar wordt er ook heel snel vet van. (was mb haar niet elke dag, mar om de dag) en als je op de grond (hout) spuit, wordt het daar SUPER spekglad, day terwihl je iets vast hebt en het weet nog steeds uitglijdt
Heb je die spray soms ook op je toetsenbord gespoten, of typ je altijd zo beroerd........??
maar ik heb dan ook wel echt steil-steil haar en enorm glad haar, dat maakt het ook stukje minder klitterig. daNiielle_ schreef:_horselovee_ schreef:Ik vind die antiklit spray biet zo fijn. gebruikte het vroeger altijd, nog syeeds 2 flesjes staan can 5 jaar geleden
Je haar wordt er ook heel snel vet van. (was mb haar niet elke dag, mar om de dag) en als je op de grond (hout) spuit, wordt het daar SUPER spekglad, day terwihl je iets vast hebt en het weet nog steeds uitglijdt
Heb je die spray soms ook op je toetsenbord gespoten, of typ je altijd zo beroerd........??
) Dan anti klit van palmolive. Dat laten intrekken paar minuten. Uitspoelen. en zodra ik onder de douche vandaan kom meteen borstel er door heen. Afdrogen met een handdoek(van boven naar beneden en niet alle kanten op. Nog eens de borstel en dan weer drogen
Werkt bij mij super
daNiielle_ schreef:Vind conditioner vervelend spul, voelt mijn haar direct vet aan.

Mijn haar word er superglad en zacht van. Is gelijk supergoed doorkambaar. Ik merk ook echt verschil als ik alleen shampoo heb gebruikt en daarna door wil kammen, of conditioner!
Poney schreef:Ik gebruik al sinds vroeger de anti klit creme spoeling van Palmolive, zit in een witte fles, echt suuuuuuper fijn spul! Is niet in alle drogisten verkrijgbaar, soms wel bij de supermarkt in het vak. Zeker het proberen waard! En je haar wordt er heerlijk zacht van!