Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Of met een andere huisarts in de praktijk.
Deed gisteren een beetje pijn en vandaag zit er een kleine kring... Ra_chel schreef:ik zou toch ook voor een second opinion gaan , dat je huisarts 2 verschillende zalven voorschrijft (1 schimmelbestrijdend en 1 antibioticum) geeft mij een beetje de indruk dat hij het ook niet zo zeker weet , mijn zoontje heeft namelijk wel eens ringworm gehad , en na 1 dag smeren met miconazol was er al duidelijke verbetering te zien.
ik wil je echt niet bang of ongerust maken , maar ik zou hier geen genoegen mee nemen.
Ik heb zelf een MRSA-infectie gehad en sukkel na 5 jaar nog steeds heel erg met mijn gezondheid. Maar MRSA gaat razendsnel. Er zitten al 4 dagen tussen de eerste post van TS en vandaag. Als het MRSA was, dan lag TS nu al doodziek in quarantaine, in een ziekenhuis met al enkele operaties achter de rug.Horsetopia schreef:MRSA is het niet, hoorIk heb zelf een MRSA-infectie gehad en sukkel na 5 jaar nog steeds heel erg met mijn gezondheid. Maar MRSA gaat razendsnel. Er zitten al 4 dagen tussen de eerste post van TS en vandaag. Als het MRSA was, dan lag TS nu al doodziek in quarantaine, in een ziekenhuis met al enkele operaties achter de rug.
Maar ik weet voor de rest ook niet wat het wel kan zijn .
Veel beterschap in ieder geval.

dus als dat het is, moet het binnen een week wel beter worden.
De zalven helpen wel tegen de pijn, maar dat doet Sudocrem ook
) Ziekenhuis? Of?
heb het hier ook gehad met mn dochter -ze hadden t druk , komt u volgende week maar- ik heb net zo lang doorgezeurd tot ik komen mocht, oh wat een eer was dat , t kind had een dubbele longontsteking.....ts, ik zou mn poot stijf houden, je vertrouwd t niet en ik vind dat t te lang duurt en ik vind dat je t recht hebt om gerust gesteld te worden. zeuren dus, ze vragen er zelf om zeuren tot ze toegeven..
doen of je blond bent en alle regels niet kent