alcohol wel gedaan. inmiddels al zeker 1.5 jaar geen druppel meer gehad. en ik vind het heerlijk zonder
jammergenoeg rook ik wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

zoals de meeste mensen, bij het op stap gaan 
kan ook ook op stap gaan als BOB, dus 0,0% alcohol.
) zo'n lijntje poeder weg snuiven, blegh. En dat geluid ook...
Echt zo zonde van je geld
Knoffer schreef:@ashley1...ja, dan heb je het over coke....dat is natuurlijk niet de enige drug die er is. De verschillende soorten drugs hebben weer zoveel verschillende effecten, dat je ze niet over een kam kan scheren of iig beter kan onderverdelen. Bijv. geestvernauwend (coke) of geestverruimend. Uppers, downers en psychedelische drugs.
@Knetterhard, Dat is niet echt slim nee
omdat diegene zei: ach wat kan het kwaad? En idd zo dacht ik ook, had schijt aan de hele wereld en niks interesseerde me. Had het idee dat alles en iedereen een hekel aan me had en tsja dan krijg je dat soort dingen.Sunrise19 schreef:Ik las ergens iets over stoer doen etc. Dat is het voor mij nooitt geweest, had gewoon ontzettend foute vrienden en ex.
Ik was 14! Toen ik mijn eerste xtc pil slikteomdat diegene zei: ach wat kan het kwaad? En idd zo dacht ik ook, had schijt aan de hele wereld en niks interesseerde me. Had het idee dat alles en iedereen een hekel aan me had en tsja dan krijg je dat soort dingen.
Er zaten daarna jaren tussen voor ik m'n ex ontmoette en vanuit daar is het wat los gaan slaan.
Had dus nooit echt de beste voorbeelden om me heen en had hard gezegd schijt aan m'n ouders en iedereen die om me gaf.
Maar tis gelukkig allemaal goed gekomen hoor! Maar voor mij was het nooit echt om stoer te zijn maar meer het schijt aan de hele wereld verhaal.
Ik heb er nooit mee te koop gelopen en nooit op straat gebruikt altijd thuis.
Doe mij maar goede speciaal biertjes 
ashley1 schreef:Ja heb het inderdaad over cocaïne, en nee dat is niet de enigste drug die er is nee.
Maar is er een drug dan waar ik wel het nut van in zou moeten zien?![]()
Snap van allemaal niet waarom ik daar mijn geld aan uit zou moeten geven en wat ik daar voor voordeel uit kan halen? Waarom het nut zou hebben om 1 van de vele drugs te gebruiken? (afgezien van de mensen die verbetering merken bij blowen ivm reuma enzo)
Als jij daar geen interesse in hebt, dan niet toch.