Citaat:
Voor beide. Ik heb en mijn emoties veel meer in de hand (alhoewel ik evengoed mijn erg slechte dagen heb, maar daarentegen heb ik ook erg 'gelukkige'en vrolijke dagen) en mijn angsten zijn voor alles eigenlijk wel verdwenen.
Mijn piekeren is bijna volledig weg. Ik kan weer fijn slapen, want dat kon ik niet meer vanwege dta piekeren. Soms kan ik zelfs wel eens zeggen dat ik aardig gelukkig ben. Daarnaast als ik nu aan zelfmoord denk (en zelfs ook als ik eens een slechte dag heb), dan nog heb ik geen gevoelens meer om dat te doen of dat ik dus uit het leven wil stappen. Ik weet dat het nu gewoon allemaal waard is.
En zonder down dagen ook geen gelukkige dagen, zo moet je het ook zien. Voor mij betekend dit dat mijn medicijnen mijn gevoelens niet volledig afvlakken en dat ik ook gewoon nog echt voel..
.[/quote]
Oke, ik heb nooit van dat medicijn gehoord, maarja wel van meedere niet hier. Werd je in het begin ook depressief van het medicijnen. Is het soort etzelfde als fluoxetine? Lijkt me ook niet leuk als je gevoelens helemaal afvlakt, ik wil nog wel wát kunnen voelen.