Waarneer moet je nou eigenlijk naar de oogarts/opticien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Waarneer moet je nou eigenlijk naar de oogarts/opticien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:21

Ik heb speciale active glazen aangezien ik migraine patient ben, misschien kan je daar eens naar informeren DjunDjun? (alleen dan ga je het niet voor 30 euro redden).

Drunksheep: Zonder addertjes, maar wel afhankelijk van je verzekering neem ik aan? Als jij geen aanvullende verzekering hebt...

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:23

* gaat ook even naar specsavers, tweede bril erbij voor zo een prijsje is wel leuk!*

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:35

stef schreef:
Ik heb speciale active glazen aangezien ik migraine patient ben, misschien kan je daar eens naar informeren DjunDjun? (alleen dan ga je het niet voor 30 euro redden).

Drunksheep: Zonder addertjes, maar wel afhankelijk van je verzekering neem ik aan? Als jij geen aanvullende verzekering hebt...

Ik heb even gebeld met specsavers en voor 29 euro kun je inderdaad klaar zijn.
Ligt er alleen wel aan wat je nodig hebt natuurlijk.

Ik denk niet dat ik migraine heb, maar zal volgende week wel horen wat voor bril ik nodig heb, ga dan even langs specsavers namelijk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:36

active is niet speciaal voor migraine, wel voor rust in je ogen :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:47

Als je echt op een minimum inkomen zit, kun je evt ook aanspraak maken op de bijzondere bijstand voor grote uitgaven zoals een bril.
Maar goed, de mijne is 600 euro (zonder speciaal montuur oid). Als ik een dergelijke vergoeding zou willen vanuit mijn aanvullende verzekering, dan zou ik zoveel premie moeten betalen dat ik beter meteen de bril kan kopen.

Trouwens, dat je bij bijvoorbeeld specsavers voor 29 euro klaar kunt zijn voor een simpel brilletje heeft niets met aanvullende verzekeringen te maken. Ze zijn gewoon zo goedkoop, tenzij je een speciaal montuur en allerlei extra's wilt natuurlijk.