Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik denk dat voor de sock bun je haar ook vrij lang moet zijn, dan werkt het wel goed denk ik! Mijn haar is nu iets langer dan mijn schouders en met die sock bun bovenop je hoofd is je haar dan echt gewoon te kort heb ik het idee. Ik heb net even de headband methode uitgeprobeerd en ga hem vanavond opnieuw doen en ermee slapen. Ik had hem net echt 5 minuten in en je ziet meteen al resultaat! Dus ben benieuwd wat het resultaat is na een hele nacht. 
Niekj_Jente schreef:Wat is het verschil met de sok en haarband als ik vragen mag? Ik wil dit ook eens gaan proberen.. maar van de filmpjes wordt ik niet echt wijs uit
Shenavallie schreef:Niekj_Jente schreef:Wat is het verschil met de sok en haarband als ik vragen mag? Ik wil dit ook eens gaan proberen.. maar van de filmpjes wordt ik niet echt wijs uit
Bij de haarband draai je zelf je haar er omheen en bij de Sock Bun draai je de band om je haar. Het filmpje van de Sock Bun laat in dit topic net de aanzet niet goed zien (valt net buiten beeld), maar ik heb het op Google opgezocht en zag daar een filmpje waarbij dit wel duidelijker was. Weet alleen niet zo goed hoe ik dat hier moet plaatsen.