Slank betekent niet ziekelijk zijn!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:36

mayniac_val schreef:
@Nancy: persoon waar ik op doel ziet het nut van een diëtiste niet, omdat ze gewoon echt nooit het goede voorbeeld heeft gehad en dus denkt dat het een gezonde keuze is om bijvoorbeeld een pak sultana's per dag weg te werken, om het hongergevoel dat niet ontbijten haar geeft. Eet nooit fruit, amper groente.. maar ze denkt écht dat ze goed eet.

Niet ontbijten is het slechtste wat je kan doen.. Maar dat zal zij dan ook wel weer niet weten of waarderen :+

Jammer dat ze zo denkt.. Want dit werkt natuurlijk voor geen meter..
Sport ze wel enigszins?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:37

pinuts schreef:
ik vind het vooral tegenwoordig zo vreemd dat vollere vrouwen. "real woman" worden genoemd. Vrouwen die zwaar zijn, of overgewicht hebben zeggen dan: " nou ik heb tenminste borsten, en rondingen, ik ben een echte vrouw" En dan sta je daarnaast, met je slanke lichaam. Ja dan moet ik me wel ff inhouden om wat over haar te zeggen.. Ik ben slank, maar ik let ook op mijn eten etc, dat betekend niet dat ik minder vrouw ben..

Ja, inderdaad :')
of "Daar houden mannen van.." :') Ja hoor ja.. Alle mannen hebben immers dezelfde smaak.. En karakter speelt daarbij geen enkele rol..
Slanke meiden kunnen ook prachtige rondingen hebben en ook vrouwen met minder rondingen kunnen ontzetten aantrekkelijk/mooi zijn..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:38

Marjo_x schreef:
pinuts schreef:
ik vind het vooral tegenwoordig zo vreemd dat vollere vrouwen. "real woman" worden genoemd. Vrouwen die zwaar zijn, of overgewicht hebben zeggen dan: " nou ik heb tenminste borsten, en rondingen, ik ben een echte vrouw" En dan sta je daarnaast, met je slanke lichaam. Ja dan moet ik me wel ff inhouden om wat over haar te zeggen.. Ik ben slank, maar ik let ook op mijn eten etc, dat betekend niet dat ik minder vrouw ben..

of "Daar houden mannen van.." :') Ja hoor ja.. Alle mannen hebben immers dezelfde smaak.. En karakter speelt daarbij geen enkele rol..
Slanke meiden kunnen ook prachtige rondingen hebben en ook vrouwen met minder rondingen kunnen ontzetten aantrekkelijk/mooi zijn..

_/-\o_ Hahahahahaah
Sorry, ik moest echt even lachen om deze opmerking..

Ik had m zelf al getypt in het antwoordvak, toen ik deze zag..
Precies wat ik dacht..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:38

Jeetje, wat maakt iedereen zich druk om hoe hij/zij eruit ziet. . . als mensen dat nu eens niet gingen doen :D en iedereen lekker zo laten zoals ze zijn :D scheelt een hoop gemekker ( sorry voor het gemekker haha had de andrelon reclame in mn hoofd :P )

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:39

SecretLIN schreef:
Jeetje, wat maakt iedereen zich druk om hoe hij/zij eruit ziet. . . als mensen dat nu eens niet gingen doen :D en iedereen lekker zo laten zoals ze zijn :D scheelt een hoop gemekker ( sorry voor het gemekker haha had de andrelon reclame in mn hoofd :P )

"Wat een gemekker.. Ik kom hier voor mijn rust!" :')

Volgens mij maakt niemand zich druk om hoe zij erui ziet :D
Maar meer om hoe anderen erop reageren.. :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:39

Vind het ook altijd best naar als mensen denken dat ik zomaar alles kan eten. Tuurlijk kan ik dat niet, let net zo goed op wat ik eet als mensen die sneller dik worden dan ik. Anders groei ik namelijk ook dicht.

@Nancy: als je zegt dat ontbijten beter wel kan, komt er een ton aan excuses ja.. Ze heeft namelijk nooit trek voor tien uur.
Nope, zoveel mogelijk met ov.. Ze woont bijvoorbeeld aardig dicht bij haar opleiding (half uurtje fietsen geloof ik, met het ov ben je echt net zo lang bezig) maar pakt eens in de drie jaar de fiets.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:40

Marjo_x schreef:
pinuts schreef:

als je echt slank bent is het bijna onwaarschijnlijk dat je volle borsten hebt hoor,dat is namelijk vetweefsel.
hele slanken mensen met flinke borsten geven of borstvoeding of hebben hun borsten ergens gekocht ;)

mayniac_val

Re: Slank betekent niet ziekelijk zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:41

Zeg dat maar tegen een vriendinnetje van mij Geerke, die is werkelijk waar zo mager als een lat en heeft cupmaat E geloof ik.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:42

_Nancy schreef:
SecretLIN schreef:

"Wat een gemekker.. Ik kom hier voor mijn rust!" :')

Volgens mij maakt niemand zich druk om hoe zij erui ziet :D
Maar meer om hoe anderen erop reageren.. :=

hahaha jaaa die krijg hem niet meer uit mn hoofd :o _/-\o_ :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:42

Marjo_x schreef:
pinuts schreef:

Mijn man vindt het anders heeel jammer dat ik ben afgevallen.
Hij begrijpt best dat ik het wilde hoor, maar qua smaak houdt hij nu eenmaal van "wat" voller.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:43

Maar het valt mij wel op dat mensen met wie ik omga ook echt heel veel en heel vaak vet eten, denk aan patat enz zo'n 3 a 4 x in de week

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:43

Ik herken het ook wel een beetje, heb het wel vaker gehoord. Maar ik lijk wel wat breder door mijn brede schouders en cup, dat scheelt. :)

geerke schreef:
Marjo_x schreef:

als je echt slank bent is het bijna onwaarschijnlijk dat je volle borsten hebt hoor,dat is namelijk vetweefsel.
hele slanken mensen met flinke borsten geven of borstvoeding of hebben hun borsten ergens gekocht ;)

Dat is onzin... ik heb maat 36 en een E cup. Is niks neps aan en kinderen hoop ik nog lang niet aan te beginnen :')

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:45

Geerke: Rondingen betekenen bij mij niet per se cup E ofzo.. En dat is ook wel mogelijk..
Brainless: Kan, tuurlijk! De ene man houd er wel van.. maar dat maakt nog niet gelijk dat alle mannen vrouwen wat liever voller zien..

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:48

ik vind het trouwens niet altijd 'eigen schuld' om te dik te zijn ,
zoals sommige mensen medicijnen hebben die ze dik maken ... daar kunnen ze niks aan doen !
ik ben zelf nog maar 13 .
1.65 ong en weeg nog steeds niet boven de 40 kilo...
ik kan eten wat ik wil en kom geen grammetje aan ,
eetstoornis ? Nee maar dat is wel het eerste wat ik vaak hoor ... ''Goh wat ben jij dun, eet je wel goed?''
Ja, en eet ik altijd gezond NEE , ik hou van chocolade en chips en snoep en eet dat ook gewoon wanneer ik mag en kan :') !
maar ik word het soms wel een beetje zat om te horen dat ik een 'spriet' , 'slanke den' of 'gewoon heel smal ' ben...
Ik ben blij zoals ik ben en heb van mijn moeder geleerd :
Als je maar een gezonde levensstijl hebt en gezond en gevarieerd eet je gewicht niet altijd uitmaakt !

en dat kleren : ik pas nooit een broek : mijn benen zijn lang en ik heb bijna geen kont :')
shirtjes zijn vaak te wijd
enz.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:48

xannex123 jij bent 13, meiden van die leeftijd zijn vaak aan de dunne kant vanwege de groei zeker als dat ineens hard gaat :) wss krijg jij later je vormen wel ;)

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:50

ja klopt !
ben ook altijd zo geweest en dan rijd ik lngs op de ijslander van mijn moeder e€ dan hoor je die mensen praten : 'goh kan zo'n smal mesije dat paard wel aan?' :roll:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:50

Ach niks van aantrekken, komt vanzelf wel! :) En sommige mensen hebben nu eenmaal een slankere bouw dan anderen, niks mis mee hoor!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:51

Pentax schreef:
Slank ok, ondergewicht niet.
Maar al heb je de perfecte rondingen, dan is er nog wel wat te bekritiseren.

Ik heb ondergewicht. Kan er helaas echt niets aan doen. Ik eet veel, maar er komt gewoon niets bij. Met de feestdagen ben ik zelfs 5 kilo afgevallen!! (stress)
Heb echt moeite moeten doen om de kilo's er weer aan te eten. Dik zijn is niet tof, maar gewoon niet aan kunnen komen ook niet. Als ik ziek ben val ik een beetje af, en dag kan ik er weer bijkrijgen, maar ik kom gewoon niet boven de 53 kilo, hoe hard is het ook probeer.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:52

Tja.. Waar ik me vooral aan erger is dat als ik zeg 'sorry, even niet, ben bezig met afvallen' een reactie van een vriendin krijg van 'maar dat is toch helemaal niet nodig!', en vervolgens zelf loopt te klagen dat zíj moet afvallen.. Terwijl ze toch echt 3 maten kleiner heeft.....

Bij een andere vriendin vond ik het echt heel moeilijk om me er buiten te houden, en heb dat ook niet helemaal gedaan. Zij ging van een gezonde maat naar ondergewicht. Ondertussen is ze wel weer iets aangekomen, waar ik ontzettend blij mee is, maar zij niet. Heel erg jammer, het is zo'n mooie meid!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:53

Marjo_x schreef:
Geerke: Rondingen betekenen bij mij niet per se cup E ofzo.. En dat is ook wel mogelijk..
Brainless: Kan, tuurlijk! De ene man houd er wel van.. maar dat maakt nog niet gelijk dat alle mannen vrouwen wat liever voller zien..

Het gaat natuurlijk wel naar verhouding, een 85E is veel groter dan een 70E (mijn maat). Gaat vooral om de verhouding :)

Even voor het plaatje :+ klik en klik (rechts)

Ach... wat maakt het ook uit allemaal... :) ik krijg (sinds ik wat meer vorm heb) niet meer zo vaak te horen "jij bent dun" terwijl ik dat daarvoor wel vaker hoorde :j ik vind het zelf sowieso wel meevallen.

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:54

Fiffill schreef:
Ach niks van aantrekken, komt vanzelf wel! :) En sommige mensen hebben nu eenmaal een slankere bouw dan anderen, niks mis mee hoor!

haha doe ik ook niet :P ben niet echt op mijn mondje gevallen (zacht uitgedrukt :o ) en zeg soms gewoon terug dat ik al 8 jaar rij en haar prima aankan , dan moet je ze zien kijken :')

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:58

Kan me wel vinden in de openingspost.
Ben vroeger best wel dun geweest, maar nu goed op gewicht, toch ben ik een hele grote eter, maar goed.. Ik verbruik veel energie op een dag en ben altijd in de weer, dus heb het echt nodig.
Maar, waar ik dan absoluut niet tegen kan, is de opmerking: ''Jeutje, wat eet je veel, waar laat je het allemaal?'' (Met een bezorgde blik en een achterliggende gedachte).
Daar kan ik echt heel erg pissed op worden.
Als het nou bij 1 keer was gebleven, oke, maar zo vaak..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:59

pinuts schreef:

Ik krijg dan altijd heel erg de neiging om te zeggen "maar dat zijn wel rondingen op bepaalde plekken....." :') een buik(je, vaak kun je die "je" wel weglaten) is echt niet bij iedereen favoriet :+ overigens niks mis met een buikje, maar dat wordt al gauw teveel en dat is gewoon niet gezond.

De een is slanker dan de ander van nature, ik ken mensen die gewoon mooier zijn als ze wat meer "vlees op de botten hebben" :j dat past gewoon bij ze, en dan zitten ze duidelijk zelf ook lekkerder in hun vel. Dit is uiteraard geen overgewicht.

Brittol dat ken ik men keek me altijd gek aan als ik op de middelbare school aankwam met mijn boterhamzakje met 12 dubbele boterhammen :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:01

Marjo_x schreef:
pinuts schreef:

nou nou nou dames.. inprincipe doen jullie nu precies hetzelfde als wat er in de OP staat..

Elke vrouw is mooi op een eigen manier, het allermooiste is zelfvertrouwen :) ik draai me regelmatig om hoor als ik een mooie lange slanke vrouw langs zie komen maar niet omdat ik jaloers ben, gewoon omdat ik het heel erg mooi vind om naar te kijken.

Maar er zijn wel dames waarvan ik denk oei! maar dat zullen ze ook vast bij mij denken met mijn 1.49 en overgewicht het belangrijkste is dat ik intensief sport en lekker in me vel zit dat geldt voor iedereen :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:02

Helemaal mee eens DQ maar zelfvertrouwen zie je ook gewoon aan iemand af en dat scheelt zoveel :) vollere dames kunnen zeker mooi zijn :)