Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Authentic schreef:Gina schreef:Ik heb hem ook gehaald, heb er ook niets van gemerkt.
Ze spuiten heus niet half Nederland er mee vol als het echt heel gevaarlijk is.
Dat dachten de Desmoeders ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desdochter
Ik ben benieuwd naar de gevolgen op lange termijn en ik hoop uiteraard dat die er niet zijn, maar er is niet zoveel bekend. Je weet het niet en in mijn ogen is je eigen bevolking een slechte groep proefkonijnen - maar dat roep ik nog steeds over de Mexicaanse griepprik waar je nu nog hele rare dingen over hoort.
Overigens, deze prik is niet voor alle typen baarmoederhalskanker, dus zorg dat je je later alsnog laat controleren. Het is alleen tegen een bepaald virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken maar niet de veroorzaker is van alle soorten baarmoederhalskanker.
Citaat:De stof is bekend geworden omdat hij van 1946 tot 1977 wel werd voorgeschreven aan zwangeren die eerder een of meer miskramen hadden gehad, in de hoop dat dit de kans op herhaling zou verminderen.
Authentic schreef:Gina schreef:Ik heb hem ook gehaald, heb er ook niets van gemerkt.
Ze spuiten heus niet half Nederland er mee vol als het echt heel gevaarlijk is.
Dat dachten de Desmoeders ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desdochter
Ik ben benieuwd naar de gevolgen op lange termijn en ik hoop uiteraard dat die er niet zijn, maar er is niet zoveel bekend. Je weet het niet en in mijn ogen is je eigen bevolking een slechte groep proefkonijnen - maar dat roep ik nog steeds over de Mexicaanse griepprik waar je nu nog hele rare dingen over hoort.
Overigens, deze prik is niet voor alle typen baarmoederhalskanker, dus zorg dat je je later alsnog laat controleren. Het is alleen tegen een bepaald virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken maar niet de veroorzaker is van alle soorten baarmoederhalskanker.

Authentic schreef:Manegepaard schreef:Ik denk dat er in de tussentijd wel wat vooruitgangen zijn geweest op het gebied van medicatie ed.
Als dat zo zou zijn, waarom gaat er dan nog zoveel mis? Je kan van tevoren niet voorspellen wat iets doet in een menselijk lichaam.

Manegepaard schreef:Ja, maar ik denk niet dat ze nu nog eens zomaar een stofje aan heel nederland gaan geven zonder het eerst heel uitgebreid te testen. Bij het ontwikkelen van zo'n medicijn zullen ze altijd rekening houden met wat er in het verleden mis is gegaan en dat erbij pakken om in de toekomst deze fouten te voorkomen. Ze zijn niet dom namelijk.
Authentic schreef:De Mexicaanse griepprik is ook vrij recent en er lijkt een link te zijn tussen die prik en narcolepsie (en dat wil je écht niet), ze zijn niet dom, ze hebben gewoon proefkonijnen nodig.

Manegepaard schreef:Authentic schreef:De Mexicaanse griepprik is ook vrij recent en er lijkt een link te zijn tussen die prik en narcolepsie (en dat wil je écht niet), ze zijn niet dom, ze hebben gewoon proefkonijnen nodig.
Ik denk niet dat ze ons als proefkonijnen gebruiken. Simpelweg omdat het niet traceerbaar is, er geen voor-na resultaten zijn ed. Maar dit is dan ook wat anders dan mexiaanse griep.
Citaat:zo kunnen ze kijken wat het doet met meisjes die de prik wel of niet hebben gehad en of er verschil is tussen hen wie vaker HPV krijgt
)
. En ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Als er echt zulke grote risico's aan zo'n prik zaten zouden meisjes er nooit mee ingeënt zijn. Authentic schreef:Manegepaard schreef:
Ik denk niet dat ze ons als proefkonijnen gebruiken. Simpelweg omdat het niet traceerbaar is, er geen voor-na resultaten zijn ed. Maar dit is dan ook wat anders dan mexiaanse griep.
Een bokker boven je zegt net dit:Citaat:zo kunnen ze kijken wat het doet met meisjes die de prik wel of niet hebben gehad en of er verschil is tussen hen wie vaker HPV krijgt
Citaat:Ik heb alleen een vragenlijst in moeten vullen of ik allergieën ed. had, of ik medicijnen gebruikte oid. Dus dat deel kan wel kloppen, maar als ik nu (ongemerkt) HPV krijg, komen zij daar niet achter

Manegepaard schreef:Ik heb alleen een vragenlijst in moeten vullen of ik allergieën ed. had, of ik medicijnen gebruikte oid. Dus dat deel kan wel kloppen, maar als ik nu (ongemerkt) HPV krijg, komen zij daar niet achter.