deruijter schreef:git, heftig zeg!! Kun je nu ook niet meer paardrijden? of heb je nooit paardgereden? Wat erg dat het nooit helemaal goed is gekomen :| Ja ik ben ook echt dankbaar dat mijn been er niet af is, maar de kans was sowieso maar klein dat dat zou gebeuren, alleen ik denk daar niet bij na. Ik ben heel eigenwijs en ik denk de heletijd dat ik over een paar maanden wel weer kan rijden. Maar nee dit is er flink in gestampt: paardrijden moet je uit je hoofd zetten dit jaar. Elke keer als ze dat zeggen komt het nog net zo hard aan. En de knop omdraaien bij mij, dat gaat volgensmij niet, ik heb die knop volgensmij nooit gehad ):
Ik heb een hele tijd niet kunnen rijden, maar heb het wel weer op kunnen pakken. Mijn hak uitdrukken aan die kant gaat niet meer, maar mijn tenen wijzen ook niet echt naar beneden.
Heel veel beterschap overigens!!
Ik heb op 10 feb. waarschijnlijk met mijn schaats vastgezeten in een scheur en heb 2 spiraalbreuken in mijn scheenbeen en 1 schuine breuk in mijn kuitbeen opgelopen.
- voor altijd blijven zitten, de schroeven kunnen er nog uitgehaald worden als ze vervelend gaan doen. Tot nu toe nog niks van gevoeld dus hopelijk blijft het zo.
bij mij gaat het ijzerwerk er wel uit, dus last krijgen van schroefjes etc zal ik geen last van krijgen (al heb ik in mijn bovenbeen wel schroeven en een pin)
) (Spannend!
(Tis ook wel een schat van een paard, alleen een watje bij rendac bakken