Lens implantatie / Ooglaseren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:41

m1992 schreef:
Yes! afspraak voor vooronderzoek staat, 15 maart naar kliniek Rijnzicht. Vind het nu al enorm spannend, hoop echt dat ik in aanmerking kom. Mijn voorkeur gaat ook naar lensimplantatie! Idd omdat je het ongedaan kunt maken en geen beschadiging aan het oog toebrengt.

Denk dat je neit te veel naar de behandeling moet kijken en de pijn, maar naar het resultaat. Overleven doe je het wel!

Hoezo kan je lensimplantatie ongedaan laten maken?

Ik weet al vast dat laseren met een hoge cilinder niet mogelijk is...

Ben benieuwd en ook wat het gaat kosten.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:43

Ik ben 28 en mijn ogen zijn zelfs beter geworden
Ben van -4,25 naar - 3,75 en -3,50 gegaan
Ik wil ze uiteindelijk ook laten lazeren maar voor nu wil ik er echt zeker van zijn dat ik niet na een aantal jaar weer opnieuw kan dus ik wacht geduldig af

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 10:26

russel schreef:
m1992 schreef:
Yes! afspraak voor vooronderzoek staat, 15 maart naar kliniek Rijnzicht. Vind het nu al enorm spannend, hoop echt dat ik in aanmerking kom. Mijn voorkeur gaat ook naar lensimplantatie! Idd omdat je het ongedaan kunt maken en geen beschadiging aan het oog toebrengt.

Denk dat je neit te veel naar de behandeling moet kijken en de pijn, maar naar het resultaat. Overleven doe je het wel!

Hoezo kan je lensimplantatie ongedaan laten maken?

Ik weet al vast dat laseren met een hoge cilinder niet mogelijk is...

Ben benieuwd en ook wat het gaat kosten.

Lensimplant kan weer verwijdert worden . Mochten er nou problemen zijn of je vindt het 100 keer niks dan kan het er weer uit gehaald worden.

Warboel

Re: Lens implantatie / Ooglaseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 10:33

Ik moet zaterdag weer naar de opticien (zit er nu al 4 weken achter elkaar elke week := )
Komt er op neer dat m'n ogen niet te meten zijn.. Ik heb een soort spasmes in m'n oogspiertjes die accomoderen moeilijk maken (het scherpstellen).

Zaterdag het maar eens over lensimplantaten of laseren hebben.. Wordt er niet goed van zo ;(