Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ook zette hij altijd de afdeling in het ziekenhuis op stelten als hij daar verbleef tijdens een van zijn vele chemo's) Ook heeft hij vaak brieven geschreven naar mij, mijn moeder en mijn man. Ook z'n crematie heeft hij helemaal met ons geregeld. Mijn bruiloft hebben we vervroegd (16-10-10), zodat hij erbij kon zijn... daar was hij heel dankbaar voor. Ik had geen gastenboek maar een "praatpaal" daar heeft hij ook een mooi stuk op ingesproken. Hij had ook veel zorgen... niet om zichzelf maar hij vond het erg om ons en zijn bedrijf achter te laten. Dat deed hem veel pijn.

Marnaat schreef:En Jemawi, je vader gaat misschien niet dood aan Parkinson maar hij (en jij dus ook) heeft levenslang. En dat is gewoon loodzwaar.![]()
Moet heel eerlijk bekennen dat er bij mij een hele grote steen uit mijn maag is die er al een aantal jaren zat. Dat verlicht het verdriet zeker wel.
Dit merk ik ook aan mijn vader.
En dat wil helemaal niet zeggen dat wij mijn moeder niet missen, integendeel, maar we missen het gestress eromheen helemaal niet.