dreamer1987 schreef:Er zit of zat (heb ik niet begrepen) lyme in mijn lijf.
Mijn klachten lijken er ook precies op. Ik was en ben er van overtuigd dat het lyme is, maar het is nooit uit de testen gebleken.
Verder hebben ze nooit iets gevonden tot dus nu de natuurarts constateerde dat ik niet tegen tarwe kan. Geen naam van een ziekte ofzo verder.
Buikpijn zou bij mij ook logisch zijn, maar is mij verder nooit echt opgevallen. Deze week wel wat meer last van gehad, maar weet niet of dat toeval is of dat ik me er nu pas bewust van ben. Als je namelijk altijd al met pijn leeft dan went dat vanzelf wel.
Vervelendste klacht is het krachtsverlies in armen en benen en daarna de pijn in gewrichten
Dat van de buikpijn klopt.
In het begin van me ziekte op me 11e was het echt kronkelen van de pijn.
Nu zijn de klachten voornamelijk oververmoeid en wat je zegt dat je armen en benen minder krachtig zijn.
Ook lijkt het alsof ik dan elk moment in slaap kan omvallen
Als ik de trap oploop of fantiek gereden heb dan is het alsof er kilo s aanhangen.
Ook sneller buitenadem.
Over het algemeen waarschuwd me lichaam ook niet meer zo met buikpijn maar als het borrel kan ik maar beter richting wc
Ik heb wel een paar keer per maand buikpijn en dan is het niet meer te harden maar het is niet meer zo vaak als vroeger toen had ik het na iedere hap.
Toch ben ik blij met me hobby zo heb ik toch nog regelmaat en ik hoorde laats van Dokter Oz
haha dat ik dat zeg.
Dat beweging juist goed is en regelmaat.
Maar maak dat mensen maar wijs die niets met paarden hebben en niet snappen dat mijn paarden me wel helpen om de dagen door te komen en even nergens aan hoeven te denken en niks te moeten