(nouja.... maar toch komt het aardig in de buurt) Voor mij is zondag geen werk doen, alleen voeren en uitmesten en verder leuke dingen met de paarden doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Lekker uitslapen, beetje niks doen, lekker lezen. Gewoon relaxt!
Nu lees ik wel graag, maar na een paar uur word ik toch ongedurig. Normaal ging ik op zondag altijd lekker relaxed met de paarden aan de gang, maar daar heb ik nu ook niets te zoeken (één kreupel en mag alleen aan de molen, de ander staat tijdelijk in training). Winkels zijn hier ook niet open op zondag dus daar is ook niets aan te beleven.
. opisop_shop schreef:maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
Je kunt toch op zondag uitgebreider eten (wat specialer), meer tijd aan je dieren besteden, beetje socializen met familie/vrienden en verder nog wat in huis doen? De zondag vliegt hier ook altijd zo om hoor!

opisop_shop schreef:maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
Je kunt toch op zondag uitgebreider eten (wat specialer), meer tijd aan je dieren besteden, beetje socializen met familie/vrienden en verder nog wat in huis doen? De zondag vliegt hier ook altijd zo om hoor!
opisop_shop schreef:maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
Morrie schreef:opisop_shop schreef:maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
vermaakt worden hoef ik niet, maar eens een keer kunnen shoppen in echte winkels ipv online of gewoon rustig boodschappen doen overdag zou wel leuk zijn.
Ik werk van maandag t/m vrijdag, ben op zaterdag op stal aan het klussen en werken en op zondag..... helemaal niets,nakkes, nada..... het gewone stalwerk, rondje paardrijden en dan thuis een dutje doen tot de 2e ronde stalwerk.
Op zondag klussen, is niet handig: de Praxis is ook dicht, evenals alle andere winkels hier en ik moet altijd wel even iets halen, omdat ik anders niet verder kan