hekel aan de zondag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:21

Zondag vindt ik heerlijk, niets hoeft en alles mag... :D (nouja.... maar toch komt het aardig in de buurt)
Voor mij is zondag geen werk doen, alleen voeren en uitmesten en verder leuke dingen met de paarden doen. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:25

ik haat zondag! en alleen omdat ik er de hele dag aan denk dat ik maandag weer naar school moet :')
daar is mijn hele dag zo door verpest |o

minikatje

Re: hekel aan de zondag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:29

vind de zondag heerlijk.
ben streng gereformeerd opgevoed en vroeger was zondag voor mij echt een rotdag.
dus dat kan ook.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:37

Zondag is ook echt mijn relax dag (meestal) :) Lekker uitslapen, beetje niks doen, lekker lezen. Gewoon relaxt!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:46

Ik heb uit pure ellende maar uitgeslapen en hing nu met een boek op de bank :+ Nu lees ik wel graag, maar na een paar uur word ik toch ongedurig. Normaal ging ik op zondag altijd lekker relaxed met de paarden aan de gang, maar daar heb ik nu ook niets te zoeken (één kreupel en mag alleen aan de molen, de ander staat tijdelijk in training). Winkels zijn hier ook niet open op zondag dus daar is ook niets aan te beleven.

De was is al gedaan en zelfs de rijst voor de nasi van vanavond heb ik al gekookt, de afwasmachine ruim ik tijdens het koken vanavond wel uit. Ik zou natuurlijk uitgebreid kunnen gaan schoonmaken, maar dat is mijn hobby niet echt en dat kan volgend weekend of het weekend daarna ook nog wel :P

Het mag van mij wel weer maandag worden, ik wil wel weer aan het werk ;)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:16

Ik houd juist van zondag, lekker uitslapen. En 's middags naar een verjaardag of lekker bij de paarden blijven hangen. :j

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:44

maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
Je kunt toch op zondag uitgebreider eten (wat specialer), meer tijd aan je dieren besteden, beetje socializen met familie/vrienden en verder nog wat in huis doen? De zondag vliegt hier ook altijd zo om hoor!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:49

Ik vind de zondag heerlijk, alles op je gemakje, geen verplichtingen, relax, heerlijk toch=
Juist omdat ik die andere 6 dagen altijd druk,druk,druk ben,moet ik er niet aan denken die 7e dag dat ook nog te hebben.

Maar als je je echt zo verveelt op zondag, zoek een baantje voor die dag of zo, dan besteed je hem nuttig en is de dag zo voorbij

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:51

Ik heb ook een vreselijke hekel aan zondag, komt denk ik omdat het zo dicht bij maandag is :')
nee ik vind zondag echt een nutteloze dag.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:09

Ligt er aan hoe brak je bent van zaterdag :+
Meestal ben ik ook niet zo happy met zondag zeker momenteel niet met weer waar je niks mee kunt

Ga je leuke dingen of is het lekker weer vind ik zondagen heerlijk :D

Maandag is echt zo'n dag die altijd vervelend is..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:10

Zondag is heerlijk! Lekker rommelmarkten bezoeken en verder niks moeten :P .

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:11

ik ken het!
ik moet de volgende dag dan naar school....

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:16

opisop_shop schreef:
maar hebben jullie dan zelf niets te doen, moeten jullie perse vermaakt worden met winkelen of werk?!
Je kunt toch op zondag uitgebreider eten (wat specialer), meer tijd aan je dieren besteden, beetje socializen met familie/vrienden en verder nog wat in huis doen? De zondag vliegt hier ook altijd zo om hoor!

Dat is het probleem. Na een voormiddag van 6u werken en een nachtje zonder slaap ben ik wakker genoeg om me te vervelen maar te pompaf om aan het huishouden of lederwerkstuk te willen beginnen.

Naar vrienden gaan doe ik wel vaak, of gaan rijden, maar door omstandigheden nu de laatste weken geen van beide kunnen doen en dan vind ik het lange dagen ja.
Tis gewoon dat ik heeeeeeel lang op zondagmiddag gewerkt heb, en het concept van een zondagmiddag is mij dan ook een beetje vreemd :')

Vandaag heb ik gewoon de hele middag met de katjes doorgebracht, idd wel super ontspannend hoor!

Thuis eten boeit me niet en mijn vriend zit bij zijn ouders.

Ik ben dus ook heel druk door de week, en een uurtje of 2 rustig aan op een weekavond vind ik hemels, maar als ik een volledige vrije middag heb vind ik het zonde om die idd door te brengen met alleen maar zitten en hangen zeg maar. Ik ben niet zo makkelijk te parkeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:24

Zondag is heeeerlijk! Smorgens lekker uitslapen, smiddags op wetstrijd en in de avond lekkere frietjes en van die familie programma's kijken op tv.
Kon het elke dag maar zondag zijn! :)

Padoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:08

Echt een hekel aan! Elke keer maar weer bedenken wat te gaan doen op zondag bah!
Je wil iets gaan doen..maar meestal is er nergens iets te doen! Maargoed!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:10

Momenteel vind ik de zondagen vrij saai, normaal voetbal ik 's ochtends en ga ik smiddags het eerste aanmoedigen en dan is de dag alweer om. Met dit weer kan ik niet veel met de pony's doen, dus dan wordt het meestal een dagje luieren.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:46

k vind de zondag heerlijk (buitenom afgelopen zondag ) vaak ga ik lekker optijd slapen dus ben dan rond 10 uur weer fris en fruitig en zit dan lekker aan het ontbijt. Vervolgens doe ik wat opruimen en kleine dingetjes. rond 3 uur naar de paardjes en daarna eten en bankhangen. Helaas is dadelijk mijn vaste zondagje weg omdat ik dan moet stagelopen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:10

opisop_shop schreef:

Ik hoef niet persé vermaakt te worden hoor, maar merk wel dat de dag eindeloos kan duren nu ik niets te rijden heb. Ik ga dus ook niet op concours, wordt vrijwel niet gevraagd om te jureren (indoor seizoen) en al mijn familie/vrienden wonen 150 km verderop.

Huishouden is absoluut mijn hobby niet en daar spendeer ik dus ook liever mijn vrije zondag niet aan.
Een baantje zoeken hoef ik ook niet zo nodig, één 48-urige baan excl studie vind ik wel genoeg...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:28

opisop_shop schreef:

vermaakt worden hoef ik niet, maar eens een keer kunnen shoppen in echte winkels ipv online of gewoon rustig boodschappen doen overdag zou wel leuk zijn.

Ik werk van maandag t/m vrijdag, ben op zaterdag op stal aan het klussen en werken en op zondag..... helemaal niets,nakkes, nada..... het gewone stalwerk, rondje paardrijden en dan thuis een dutje doen tot de 2e ronde stalwerk.
Op zondag klussen, is niet handig: de Praxis is ook dicht, evenals alle andere winkels hier en ik moet altijd wel even iets halen, omdat ik anders niet verder kan

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:35

Morrie schreef:
opisop_shop schreef:

vermaakt worden hoef ik niet, maar eens een keer kunnen shoppen in echte winkels ipv online of gewoon rustig boodschappen doen overdag zou wel leuk zijn.

Ik werk van maandag t/m vrijdag, ben op zaterdag op stal aan het klussen en werken en op zondag..... helemaal niets,nakkes, nada..... het gewone stalwerk, rondje paardrijden en dan thuis een dutje doen tot de 2e ronde stalwerk.
Op zondag klussen, is niet handig: de Praxis is ook dicht, evenals alle andere winkels hier en ik moet altijd wel even iets halen, omdat ik anders niet verder kan

Amsterdam is op zondag altijd open, ook Magna Plaza (mocht het een keer enorm regenen). ;)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:25

Amsterdam, o ja detail, om het makkelijk te maken: ik heb stad-angst, trauma van vroeger, grotere stad dan Hilversum trek ik niet, dan raak ik in paniek.
Gewoon een dorp, waar ik mijn auto gratis kan parkeren, is voor mij genoeg :+

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:39

Dat je dat elke zondag hebt is wel apart eigenlijk, ook als je iets leuks gaat doen?
Ik ben wel vaak chag op zondag. Maar denk eigenlijk dat dat komt omdat ik dan helemaal kapot ben van de hele week (vrijdag, zaterdag zijn drukke dagen meestal ook). En omdat iedereen hier thuis dan eerst uitslaapt en daarna de heledag bank hangt, terwijl ik vanaf 7 uur sochtends altijd heel actief ben :P

Maar als ik de zondag helemaal vol heb gepland met leuke dingen heb ik er geen problemen mee, ben benieuwd waar het vandaan komt bij jou, best raar is het

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:50

als je 40 uur werkt, voor en na je werk uitmest, voert en veegt op je eigen stal, dan ben je van half 7 ;'s morgens tot half 7 's avonds (en vaak veel later) de deur uit. Op zondag is er dan een zee van tijd, maar net te weinig tijd om tussen 2 stal-corvee-beurten in iets te kunnen gaan doen, als ik daar al zin in zou hebben. Boodschappen doe ik vaak tussen de bedrijven door en shoppen online. Gewoon 1 supermarktje open op zondag zou al helpen, maar dat zit er hier zelfs niet in :+
Ondanks dat ik in het Gooi woon, lopen ze hier echt 200 jaar achter

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:51

Zondag is de enige dag dat ik vrij ben. I love sunday! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:30

Heerlijk zondag! Lekker niks doen, houd ik wel van. :D