Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
auk schreef:Ook ik heb een moedervlek weg laten halen in mijn gezicht. Hij was ongeveer vergelijkbaar met die van tutti-frutti (ik heb even in je profiel gespiekt) zowel qua grootte als de plek
![]()
Ik heb het 2 jaar geleden laten doen en het is nog steeds de beste beslissing ooit. Ja ik heb een litteken en de ene dag is die beter zichtbaar dan de andere (heel vreemd trouwens!) maar ik vond mijn moedervlek veel storender dan een litteken.
Overigens heb ik hem weg laten halen bij de plastisch chirurg. Bij de huisarts heb ik er meerdere weg laten halen, die brandde hij dan weg. Daar is echt helemaal geen litteken van te zien.

Laat haar zelf kiezen als ze daar oud genoeg voor is... het moet niet gekker worden.Fiffill schreef:Serieus, wordt er nou gepraat over een moedervlek weg laten halen bij een kind?Laat haar zelf kiezen als ze daar oud genoeg voor is... het moet niet gekker worden.
TS, ik vind ze bij jou helemaal niet storen. Het zijn net sproetjes.

Fiffill schreef:Tsja, ik heb rood haar, daar had ik ook mee gepest kunnen worden. Is niet gebeurd, ligt er geheel aan hoe je zelf in het leven staat.
Natuurlijk kan het gebeuren dat het kind er mee gepest gaat worden... maar geef haar tenminste zelf de keuze om het weg te laten halen, want wie weet wil ze dat wel helemaal niet later als ze groot is.