suvan schreef:Coentjuh: die kussens, is het ook wat als je op je zij slaapt? Deuken ze ook een beetje mee in?
Ja hoor, ik heb er geen problemen mee.. Was wel even wennen, maar wil nu niets anders meer... Helemaal verliefd op mijn paarse kussen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Marije_jiplover schreef:Je moet alleen wel in het midden van je kussen blijven liggen, anders is de werking weg.
Shenavallie schreef:@ Jaime: Ik heb het er gisteravond met mijn man over gehad en die zag het meteen al helemaal niet zitten. Zijn beweegredenen waren toch de temperatuur. Hij is een koukleum en ik een kachel. Voor mij is het bed dus standaard te warm en voor hem standaard te koud. Een middenweg is er voor ons niet (hij slaapt onder 3 dekbedden en ik heb het al warm onder eentje). Of is daar in de loop der jaren ook alweer wat op gevonden?
je hebt duozakken, dus 2 aparte waterzakken. Hebben wij er ook inliggen
is ideaal, ook wanneer er veel verschil is in gewicht, stel jij weegt 55 kg en je partner 110kg dan is dat een goede oplossing. Maar ook wat betreft temperatuur, die kan je zo individueel regelen.. Net als de rest, je kan zelf je stabilisatie, temperatuur etc regelen onafhankelijk van je partner, voorkomt ruzie om het waterbed
en En het is echt niet zo dat je merkt dat het 2 aparte zakken zijn, zoals je dat vaak wel merkt met gewone matrassen, dat er een soort barriere is, maar die is er echt niet hoor, je kan ongestoord naar elkaar toe rollen
suvan schreef:Lisannaa heb je een link?
Coentjuh: die kussens, is het ook wat als je op je zij slaapt? Deuken ze ook een beetje mee in?

Jaime_ schreef:Shenavallie schreef:@ Jaime: Ik heb het er gisteravond met mijn man over gehad en die zag het meteen al helemaal niet zitten. Zijn beweegredenen waren toch de temperatuur. Hij is een koukleum en ik een kachel. Voor mij is het bed dus standaard te warm en voor hem standaard te koud. Een middenweg is er voor ons niet (hij slaapt onder 3 dekbedden en ik heb het al warm onder eentje). Of is daar in de loop der jaren ook alweer wat op gevonden?
Ja hoorje hebt duozakken, dus 2 aparte waterzakken. Hebben wij er ook inliggen
is ideaal, ook wanneer er veel verschil is in gewicht, stel jij weegt 55 kg en je partner 110kg dan is dat een goede oplossing. Maar ook wat betreft temperatuur, die kan je zo individueel regelen.. Net als de rest, je kan zelf je stabilisatie, temperatuur etc regelen onafhankelijk van je partner, voorkomt ruzie om het waterbed
en En het is echt niet zo dat je merkt dat het 2 aparte zakken zijn, zoals je dat vaak wel merkt met gewone matrassen, dat er een soort barriere is, maar die is er echt niet hoor, je kan ongestoord naar elkaar toe rollen

Shenavallie schreef:laura1987 schreef:Mijn vriend heeft ook rugklachten.
Hij heeft een auping matras wat ook uitgezocht is nav zijn lichaamsgewicht etc.
Ik vind het echt heeeeeeeerlijke matrassen.
Wel kosten ze honderden euro's toen hij ze kocht.
Ik geloof dat hij weleens €800- 900 zei.
(dit zal per 2 zijn).
Oh, dat is al een stuk goedkoper dan de matrassen die wij hebben...!Weet zo 1,2,3 even niet de exacte prijs meer, maar ze waren wel ver boven de 1.000 Euro per stuk.

laura1987 schreef:Mijn vriend heeft ook rugklachten.
Hij heeft een auping matras wat ook uitgezocht is nav zijn lichaamsgewicht etc.
Ik vind het echt heeeeeeeerlijke matrassen.
Wel kosten ze honderden euro's toen hij ze kocht.
Ik geloof dat hij weleens €800- 900 zei.
(dit zal per 2 zijn).
troi schreef:Wij krijgen vanmiddag ons niewe koudschuim matras, lag goddelijk in de winkel. Ben heel benieuwd of ik nu van mijn heup/rug pijn af ben!
Jaime_ schreef:Rugpijn hoeft natuurlijk niet alleen door je bed/matras te komen he.. Tuurlijk kan dat er heel erg aan bijdragen en/of zelfs de oorzaak zijn. Maar meestal ligt het probleem dat wij mensen tegenwoordig allemaal een verkeerde houding aannemen, veel achter de pc zitten etc.