Dat RRR project is daar helemaal op gebaseerd; therapie in het water, wandelen, traplopen, gymnastiekoefeningen.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Dat RRR project is daar helemaal op gebaseerd; therapie in het water, wandelen, traplopen, gymnastiekoefeningen.. 8nnemiek schreef:Veel beweging en sporten is echt heel goedDat RRR project is daar helemaal op gebaseerd; therapie in het water, wandelen, traplopen, gymnastiekoefeningen..

. Probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken, merk alleen wel dat ik steeds meer frustratie erover heb, dat er eigenlijk vrij weinig aan me te zien valt vergeleken met de pijn die ik heb, en dat veel mensen dit ook niet begrijpen en zo reageren. Hoe gaan jullie hier mee om? Vind t namelijk zelf niet fijn om aan iedereen te vertellen wat ik heb, omdat ik ook door de frustratie soms best emotioneel kan reageren..
epidaure schreef:@ Eva1993: moet je daags na de methatrexaat geen foliumzuur nemen? Ik neem dit ook en wanneer ik mijn foliumzuur neem heb ik nooit last. Helpt bij mij veel beter dan mijn vorige medicatie. Neem er wel blijvend ontstekingsremmers bij (dagelijks 2) + bij opstoot spierontspanner.
Maar denk dat je de verlichting duidelijk zal voelen binnen een aantal weken!
), misschien kunnen jullie me wat meer vertellen.
Th0mas schreef:Ik ben gister door HA doorverwezen naar reumatoloog, ik heb last van handen, pols en knieën en mijn knokkels zwelt nu een beetje op.... Ook al is mijn knieën veel beter dan vorig jaar, mijn voeten heb ik al helemaal geen pijn meer want vorig jaar kwam ik nauwelijks van trap af en dat gebeurde alleen als ik een dag ervoor hard gewerkt had.
Ik was 3 weken geleden ziek geweest, ik had ibuproven genomen en ik kon toen heerlijk werken zonder pijn in mijn handen en knieën... Toen had ik het idee dat niet klopte.
Ik ben wel bang dat ik reuma heb
Maar is wel prettig om wat bevestiging te hebben. Ik heb dit keer geen last gehad, weet niet of het over is (duimduimduim) maar ik slikte op donderdag en had standaard zaterdag koppijn. Ik slik het daarom sinds deze week op woensdag, vond het zo zonde van mijn zaterdag