Maar ik weet ook dat het niet reëel is en dat het voorlopig bij 'dromen' blijft. Ik ben hartstikke gek met kinderen en ik hou het nu dus ook lekker bij mijn oppas gezinnetjes.
Ik zorg er eerst voor dat ik mijn opleiding af gerond heb (nog 1 á 1.5 jaar) en zodra ik samen woon met mn vriend en het alles 'stabiel' is (huisje-boompje-beestje) vind ik dat ik daar pas aan kan denken.
Ik denk namelijk dat het zeer belangrijk is om een kind een stabiele en veilige omgeving te bieden. Uiteraard zou het mogelijk kunnen zijn dat je deze ook kan bieden als je bij je ouders woont, maar hoe reëel is het?
Geniet nog even van je jeugdjaren, bouw een stabiel leven op, dan heb je straks alle tijd om te genieten van jouw kinderen!

Ze zijn nu 2,5 en slapen niet meer tussen de middag, nou je bent geradbraakt aan het eind van de dag. Ben thuisblijfmama maar zou bijna weer gaan werken
Had nog een poging gedaan om stoffen luiers te nemen, maar ben daar zeer snel vanaf gestapt), maar het wordt met het jaar duurder (denk alleen al aan de groeispurten met bijbehorende kledingwissels). Mijn zoon gaat halverwege dit jaar naar de middelbare school en de kosten lopen hierdoor alleen maar meer op.
Daar moet je je bij een kinderwens wel bewust van zijn. 
en ben volgende maand uitgerekend van ons eerste kindje.