Zeker met mijn fobieBen daarnet al een beetje naar het toilet kunnen gaan, ik voelde verlichting in mijn buik, maar mijn maag is helaas erger geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Zeker met mijn fobie

is heel normaal, maar als je gaat nadenken wat nu echt het slechtste voelt, is dat het gevoel dat eraan vooraf gaat en niet het overgeven op zich, dat is zo voorbij....als je bang bent dat je nog moet overgeven terwijl er niks meer uit komt, kan je wel proberen steeds wat water te blijven drinken, dan heb je iig iets binnen en kan er ook effectief wat uitkomen...en proberen terug rustig te worden uiteraard, als is dat veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, I know! 

Focussed schreef:Vlak voordat je ECHT moet overgeven komt er namelijk extra veel speeksel in je mond om je glazuur te beschermen tegen het zuur van je maaginhoud.

daarvoor moeten ze nergens IN je lijf zijn
en dan zal het allicht een klysma worden als je 'gewoon' verstopt zit...niet zo aangenaam, maar ook niet eng

Helaas weer naar de dokter geweest en deze heeft me nu doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo en gastroscopie. Dit laatste ga ik eerst bespreken voor volledige narcose.
hoe poedersuiker het op dit moment ook is, die dokters zijn er juist om je te helpen hé! soms heb je echt gewoon dikke pech, ik kan erover meespreken! Probeer ook wat leuks te doen dat je wat afleiding hebt 
Ik kan me best voorstellen dat de lessen volgen niet gaat, kan je geen briefje bij de dokter vragen om thuis te mogen blijven?