Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:08

Ik heb de tape extensions gehad van bailman. Erg fijn maar niet handig als je je haren in een staart wilt.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:25

Zo.. Mijn clip in extensions die ik had besteld bij luxury for princesses worden morgen pas verzonden. Ik was even huiverig vanwege het gedoe wat Kaas_ had.. Maar ik krijg nu zelfs 10% van het aankoopbedrag terug gestort op mijn rekening! Helemaal top! :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:51

Ik heb hier ook last van, heeeel iritant!
Ik los het op door mn haar naar achteren te doen met een schuifje, om eventueel zichbare clips/wefts te bedekken.
Of ik doe gewoon minder in, maar heb aan de zijkant eigenlijk wel het haar nodig dus dat is ook niet echt geweldig!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:04

Liins en Neroo: Dankjullie!!
Ik wil ook zo graag blonde Luxies, dit haar is ook gewoon even lang als mijn eigen haar dus geeft alleen wat meer volume.. ik mis net wat meer lengte :')

lucifertje:
Ik heb ook 120 grams Luxies en kreeg echt weinig matten op mijn hoofd, ondanks dat heb ik echt geen klein hoofdje, maat 58 van cap :')

Ik deed het altijd zo
Heeelemaal onderin (echt aan 2 haartjes :+ ) : 2 clips
Iets daarboven 3 clips
Die 3 clips trek je heel klein beetje naar beneden en in het haar wat dan tussen de wortel en de mat zit doe je een 4 clip
Nieuwe pluk haar erboven pakken weer 3 clip in
Die 3 clip weer iets naar beneden trekken en een 2 clip erboven in zetten

Beetje moeilijk uit te leggen maar hoop dat je het begrijpt!

Meer krijg ik echt niet in omdat je het dan ook gaat zien..

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:32

sashafierce schreef:
Zo.. Mijn clip in extensions die ik had besteld bij luxury for princesses worden morgen pas verzonden. Ik was even huiverig vanwege het gedoe wat Kaas_ had.. Maar ik krijg nu zelfs 10% van het aankoopbedrag terug gestort op mijn rekening! Helemaal top! :D

Zo, dat is wel echt super. Ze gaan mij opnieuw nieuwe sturen omdat we echt kunnen bewijzen dat ze weg zijn. :)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:58

Dat is echt fijn Kaas_! :D welke kleur heb je besteld?En hoeveel gram?

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:26

Weer dezelfde krijg ik 180 gram

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:31

Ik ben opzoek naar een extension tang die ik voor 1 keer kan lenen/huren maar op internet kan ik alleen advertenties vinden waar dat €30 tot €40 kost, dan kan ik net zo goed een goedkope tang kopen alleen vind ik het zonde omdat ik hem maar 1 x nodig heb om van mijn flip in extensions te maken (ik wil microrings). Is hier misschien iemand die zo'n tang heeft en die hem aan mij wil verhuren voor een klein prijsje? Ik woon zelf in dronrijp in friesland dus als er iemand in de buurt zo'n tang heeft zou dat helemaal mooi zijn.

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:15

Heb jullie topics meegelezen en vooral om meer informatie te krijgen. Gisteren heb ik mijn wax extensions laten zetten. 160 stuks So Cap original natural wave 50cm kleur 1b (zwart) en 2(zeer donkerbruim)

Voor
Afbeelding

En 4 uur later
Afbeelding

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:36

Mooi! Past goed bij je eigen haar zeg,,

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:43

Ben vandaag aan het werk en het valt de kerels gewoon niet eens op...hahaha

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:41

Stille meelezer hier! Na al jullie goede verhalen heb ik ook maar extensions aangeschaft :D

Alleen kan een van jullie mij misschien helpen? Ik heb afgelopen zaterdag in Amsterdam haar gekocht voor clip-in extensions. Nu was de baan 50cm breed, zoals uitgelegd was in de winkel heb ik deze dubbel gevouwen en vast genaaid aan de clipjes die ik meegekregen heb. Nu is het dus zo'n 25cm breed, maar ik merk gewoon dat het te breed is voor mijn hoofd. Ik heb niet zo'n groot hoofd en vrij dun haar dus ik wil het graag beter kunnen verstoppen, en de clipjes minder aan de zijkant hebben.
Is er een mogelijkheid dat ik de baan korter knip? Ik ben bang dat dan de hele rits los laat en heb geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de rest gewoon stevig blijft zitten. Hebben jullie tips?

Het zijn hand geweven extensions, het lijkt een beetje zoals op onderstaande foto:

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:59

je kan het gewoon een stukje knippen, ik haal wel eens een pak met 2 meter wefted, en dat knip ik in stukjes om verschillende maten te maken, heb dan een hele set. Er zullen wat haren sneuvelen, maar je weft zal niet helemaal uit elkaar vallen als het goed is :)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:09

Haha als het goed is! :p ik zou denk ik proberen om m 3x om te klappen en vast te naaien.. Maar weet niet of dat kan?!

Ik heb mijn luxury for princesses extensions binnen.. En wat zijn ze moooooi! Ik zal vandaag een foto plaatsen! :D

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:26

Inderdaad, zomaar afknippen vind ik wel eng hoor :=
Ik zat er al te denken om het misschien eerst 'dichtplakken' met secondelijm op de plek waar ik het af ga knippen? 3 dubbel gaat helaas niet, ik heb nu al 2 stroken gevouwen aan de clipjes zitten, dus 4 lagen totaal.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:58

Wanneer ik zelf extensions maak knip ik er altijd in :P
Heb ook wel eens een pak van 1 - 2 meter gehad, dan moet je wel knippen. Er sneuvelt niet zoveel haar hoor, soms valt er heel iets van de zijkant af!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:04

Ik heb trouwens de manier gevonden om te krullen :')

Ik heb mijn extensions meestal in op stap, en ik vind het altijd vreselijk hoelang dat duurt met krullen maken.
Dus nu papillotten gekocht, heb ze dinsdag nat gemaakt, en ze erin gedraait, dan zijn ze zeker droog voor morgen :P
En het zijn nog mooie krullen ook!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:30

Toen ik een weft had laten maken knipte ze er ook in,en dan branden ze het vast(het was trouwens wel synthetisch wat ik toen had)

Dus weet niet of het hier ook mee kan.
Je moet het dan zo branden zoals je je schoen veter vast smelt(als je dat kartonnetje kwijt bent).

Handig Neroo om zo je haar te krullen gaat denk ik een stuk makkelijker.
Ik heb gisteren mijn eigen haar gekruld ben er dik een uur mee bezig geweest,maar zit wel erg leuk.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 21:22

echt haar branden is geen goed idee, dat wordt as en smelt dus niet samen, maar met synthetisch haar kan dat wel inderdaad :)

even een fotootje van mijn extensions:
Afbeelding

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:55

Wauw mooi! En wat lang!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:00

dankjewel! :D
ze waren 65cm en dan heb ik er nog een klein stukje af laten knippen omdat ze zo dun waren onder, dus denk dat ze rond de 55-60cm zitten?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:01

Wauw Tammy! Heb je betere foto? van de achterkant en voorkant :D ?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 14:28

@ Tammy: Super mooi zeg, heb je een betere foto?! :j

Het begint weer te kriebelen dus

Ik ga vanavond eventjes kijken wat http://www.magnifique-hairextensions.nl/ allemaal heeft.
Is 100 meter verderop waar ik woon, een nieuwe salon!
Heeft great hair, indian gold en tape extensions. Ben erg benieuwd wat die tape extensions inhouden, maar wil wel graag een normaal staartje kunnen dragen.. Denk als ik de waxjes weer neem dat ik dan great hair pak.. Heb altijd Socap gehad, en dat vond ik echt rot haar..

iemand ervaring met haar of opmerkingen?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:20

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:58

Heeft iemand interesse in een weave van echt haar? Indian Hair, 100 gram, 18 inch. Kleur is heel donkerbruin, tegen zwart aan. Kleur is 1b.
Pb voor prijs :)