Met handschoenen aan. 
Hoelang heb jij het al? En is dit voor jou de eerst keer? Bij mij was het vorige keer lupus...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met handschoenen aan. 
Ik ben heel benieuwd wat er uitkomt, en vooral wat er tegen gedaan kan worden. Wilde weer 3x per week gaan zwemmen, maar zie me al lopen als bebloed spikkeltje 
Als kunnen de symptomen weg zijn je blijft het hebben. Het kan zomaar weer 'opkomen' bij stress of zon. Het kan erfelijk zijn maar het zit bij mij niet in de familie.
Ben voor jou ook benieuwd. Hopelijk ben jij er ook snel vanaf.
Of vlooien maar mijn katten hebben geen vlooien en anders had ik nog niet zoveel beten...dat kan gewoon niet. Ik heb nog een crème meegekregen en ik moet verder met de pillen en ik krijg speciaal ondergoed zodat de zalf en crème niet gelijk mijn kleding aanraakt. Bellatrix schreef:Als je het eenmaal hebt komt je er nooit meer vanaf.Als kunnen de symptomen weg zijn je blijft het hebben. Het kan zomaar weer 'opkomen' bij stress of zon. Het kan erfelijk zijn maar het zit bij mij niet in de familie.
En het is echt de lupus niet, daar heeft ie op laten onderzoeken. En ik kreeg de eerste klacht (vlek met bultje en jeuk) half november. Daarna is het alleen maar erger geworden. Nu ik een pil slik en soms smeer (moet meer smeren maar die zalf is zo vet dat ik er niet van kan slapen als ik het 's avonds doe) met zalf/creme gaat het wel wat beter, de jeuk is wat minder en de vlekken worden bruin en zullen daarna wel heel langzaam wegtrekken... Er komen geen vlekken meer bij iig alleen krab ik nog alles open als ik eenmaal begin...