Ik heb werkelijk nog geen idee of het de fibromyalgie is die ineens de kop opsteekt het is lang goed gegaan maar sinds vorige week maandag is er drama.
Hoofdpijn, uitstraling naar inmiddels beide armen en handen. Nekklachten, rugpijn..
Al 2x bij fysio geweest, 1x bij de manueel en de huisarts.
Ze dachten aan een zenuwbeknelling maar dat blijkt het niet te zijn..
Maar wat dan wel
Als het de fibromyalgie is ben ik daar lekker mee, ik kan nu bijna niks.
, dus heel lang met ondraaglijke pijn geleefd, zo erg dat ik niet meer kon lopen en fietsen, tot ik zelf heb aangegeven een nieuwe heup te willen, dat wilden ze weer niet doen vanwege mijn leeftijd en de fibro, vorig jaar eindelijk een nieuwe heup gehad en nu functioneer ik weer wat beter, maar kom van nul komma nul conditie, tot het moment van operatie was er veel onbegrip en onverschilligheid, zowel in privékring als bij de artsen en therapeuten, na de operatie was ik ineens "flink"? en nu een jaar later meent men dat ik door één nieuwe heup weer helemaal beter ben, nou ja , en de fibro dan? en de scoliose?( ja die heb ik ook)ik word er soms helemaal naar van, maar goed een dikke huid kweken dan maar, werken doe ik niet meer, maar heb dus wel fijn de hele dag de tijd om mijn werk thuis en de paardjes te doen, en er ook nog van te genieten