Emotioneel labiel? :=

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:55

Sommige mannen kunnen ook wel huilen hoor :')

Toen mijn man en ik gingen trouwen heeft mijn schoonvader ook staan huilen toen hij aan de beurt was om ons te feliciteren.. Mijn man moest toen huilen omdat mijn schoonvader stond te huilen.. Zo schattig <3
Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen, het zag er zo schattig uit hihi..
Het staat ook nog op foto O:)

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:00

Haha mijne zegt meer iets in de trand van 'doe eens ff normaal man'; reden waarom ik dat soort uitspattingen nooit bij hem doe. Alleen als ik alleen ben. en dan is het vooral met liedjes huilen geblazen. Maar inderdaad, ook hele blije dingen raken me heel erg. Dat is dan weer super fijn! Kan me helemaal inleven hoe dat dan voelt ofzo.. Maar dat heb ik dan dus ook weer minder als ik 'onder de mensen ben' omdat ik dan eigenlijk niets zo dichtbij laat komen.

Wendy1978

Re: Emotioneel labiel? :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:01

nou... ik ben ook een jankerd hoor
blijkt wel uit deze testen uit dit topic :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:20

Ik jank ook héééél snel :=. Maar niet snel als anderen erbij zijn. Het vooral bij films, mooie TV programma, muziek etc.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:11

Live-Lightning Crashes |(

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:14

Ik ben ook een onwijze jankbal. :') Grey's Anatomy is standaard janken. Eigenlijk alle series die ik kijk zit ik altijd te huilen. Programma's als 'ik vertrek, hello goodbye, en natuur programma's zit ik ook als een klein kind te brullen.

En andere mensen die huilen, daar kan ik al helemaal niet tegen :/ kan je me weg dragen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:21

Same here. En vooral rond mn ongesteldheid ben ik een vreselijke jankerd :+ Andere mensen die huilen kan ik idd ook totaal niet tegen. Dan moet ik echt heel hard m'n best doen om niet mee te janken..