Hoe krijg je zo'n mooi strak gezicht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 19:45

Dit hebben we ook nog:
Afbeelding
Ik heb de andere niet kunnen vinden omdat het een cadeaubox was.

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:57

Hoe krijg je zo'n strak gezicht? Nou niet.... :Y) wat jammer ts dat je je daar nu al onzeker over voelt ... :(:)
Je hoeft daar heus niet jaloers op te zijn... het zijn gemaakte mensen(gezichten) en geen echte zoals jij en ik.
Rimpels zijn een teken van leven... ze komen van het huilen, het lachen. Ze horen bij je gezicht en maken je tot wie je bent :)

De meeste tips zijn eigenlijk al gegeven... gezond eten .. genoeg drinken... weinig tot geen make- up... echt veel meer kun je niet doen .

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:28

_Apple_ schreef:
Ik vind dat fotoshoppen er eigenlijk ook zo nep uit zien. Net alsof je jezelf wilt verbergen. Maar ik ga gewoon proberen veel water te drinken en goede Cremé (bodylotion, met een bloemengeur).
Ik ga het maar eens proberen en ik zal wel zien hoe het word (of niet)! Ik ga dan tijdens het douchen eens een spiegeltje meenemen, ik haal mijn mascara (en soms oogschaduw) in de douche er af. Maar dan eens eventjes nauwkeurig zodat je de volgende ochtend er niet als een panda bij loopt :p

Lekker met een facewash doen! :j Is alles weg hihi. Doe ik ook altijd, lekker onder de douche. Als ik oogschaduw op heb enzo (alleen met bijv stappen, feestjes), dan haal ik eerst het meeste eraf met oogmakeup reiniger, en daarna lekker onder de douche een facewash (heb ik ook van rituals..heeeeerlijk!). En je gezicht is weer helemaal schoon en fris haha. Maar das ook een kwestie van uitproberen, van sommige wordt je huid droog en trekkerig.. Das niet goed! Daar heb ik met deze geen last van :)

En 1 tot 2 x per week lekker scrubben (ligt een beetje aan je huid) :))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:35

_Apple_ schreef:
Dit hebben we ook nog:
Afbeelding
Ik heb de andere niet kunnen vinden omdat het een cadeaubox was.

Deze absoluut niet gebruiken. Ikzelf heb altijd last van extreem droge handen in de winter en probeerde deze. Het brandde als een gek, mijn handen werden helemaal dik,rood,warm en opgezwollen. Heb hem meteen weg gegooid.
Laatst bijgewerkt door Lous op 19-01-12 23:46, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon

Re: Hoe krijg je zo'n mooi strak gezicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:39

Ik gebruik dat soort cremes alleen op schrale plekken (liefst gewone vaseline), voor mijn gezicht echt alleen gezichtscrème :)
Al heb ik dat gewone blauwe potje nivea crème ook wel op mijn gezicht gesmeerd toen het erg droog was.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:41

Vaseline is inderdaad het beste wat je kan gebruiken tegen een droge huid. Deze is namelijk niet op waterbasis zoals 90% van de crèmes wel is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:42

Ik heb altijd een klein blikje vaseline mee :) ideaal onder de schrale neus bij verkoudheid! Geen irritatie en dat beschermt tenminste echt goed. Niet voor het hele gezicht haha bij normale huid, dan sluit je boel af. Tenzij je de elfstedentocht gaat schaatsen :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:44

Mascara op je 11de? Waarom? Waarom wil je er nu al zo graag volwassen uitzien, terwijl je dat straks nog 60 jaar kan doen? Mijn professor op school zei laatst 'alle studenten zijn mooi, omdat ze de schoonheid van de jeugd bezitten'. En dat is de waarheid als een koe.

Mooi blijf je vooral door te genieten. Niet door allerhande cremes, niet door gezondheidsdrankjes, niet door oefeningen, niet door make-up. Genoeg drinken (en echt, dat beetje suiker in ranja maakt niets uit), gezond eten en vooral heel veel lol in je leven zijn dé ingrediënten om mooi te zijn en te blijven.

Gelukkige mensen zijn mooie mensen, die 'stralen dat uit' zoals ze zo mooi kunnen zeggen. Dus maak je niet te veel zorgen over hoe je eruit ziet, maar geniet!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:49

Tsja, genieten, dat interpreteert iedereen weer anders.. voor de 1 is genieten namelijk volop roken, zuipen, etc etc. :))
En voor de ander juist weer niet..

;)

Bij een schrale neus is vaseline erg fijn inderdaad. Wat ik ook vaak gebruik daarvoor is purol, ook gewoon die normale zeg maar, die ze ook in zo'n groter blikje hebben. Heeeerlijk, binnen no time is het dan weg :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:51

DeadxStar schreef:
Tsja, genieten, dat interpreteert iedereen weer anders.. voor de 1 is genieten namelijk volop roken, zuipen, etc etc. :))
En voor de ander juist weer niet..

;)Bij een schrale neus is vaseline erg fijn inderdaad. Wat ik ook vaak gebruik daarvoor is purol, ook gewoon die normale zeg maar, die ze ook in zo'n groter blikje hebben. Heeeerlijk, binnen no time is het dan weg :j

En dan nog heb ik vrouwen gezien die uren en uren per dag in de zon zaten, en die dus zo'n bruine, leren huid hadden, maar die uitstraalden dat ze gelukkig waren, dat ze goed in hun vel zaten en dat ze een prima leven hadden en guess what: die zagen er prima uit.

Hoeveel studenten(studentes) roken en zuipen wel niet, slapen te weinig, eten ongezond maar genieten van hun leven en zien er dus prima uit?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:53

Nou, het doet je huid geen goed :P

Mijn moeder ziet er ook gelukkig uit, maar je ziet wel dat de huid ontzettend is aangetast door de zon helaas. Dus wat dat betreft moet je wel een beetje lief zijn voor je grootste orgaan :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:55

En ookal ziet het er nu goed uit, op langere termijn is de kans groot dat dat nog veranderd.
Als ik tegenwoordig meiden terugzie die vroeger in hetzelfde jaar zaten op de middelbare school als ik dan zie ik bij veel al een 'verouderde' huid.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 00:08

Overigens mogen we er toch hopelijk vanuit gaan dat de TS nog niet rookt en zuipt, maar dat ze nog geen sigaret en nog geen druppel alcohol heeft aangeraakt...

Ik vraag me ook af wat beter is voor de TS, uitgebreid horen dat ze dit of dat moet smeren, zus en zo moet doen, vooral niet te veel in de zon mag, of gewoon genieten van haar leven en haar jeugd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:47

En waarom kun je niet beide doen? ;)
En goed voor je huid zorgen en lekker genieten van je jeugd? Het een staat het ander niet in de weg immers :)
Ik was op die leeftijd ook in de weer met maskertjes, smeerseltjes etc, heerlijk! Om vervolgens lekker buiten te spelen of naar vriendinnen te gaan.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:45

vuurneon schreef:
Nou, het doet je huid geen goed :P

En dat bedoelde ik dus :P
Dit topic gaat toch immers vooral over de huid?

Ik vond dat ook altijd leuk hoor :P Lekker tutten met maskertjes enzo :P
Ieder kind is anders!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:00

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:18

Ieh.. Photoshop met een F geschreven :+
Wel een grappig filmpje :)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:25

Tessa_1 schreef:
Ieh.. Photoshop met een F geschreven :+
Wel een grappig filmpje :)

Adobe Photoshop is een programma, Fotoshop by Adobé is een hele goede verjongingskuur :D

@ TS: ik denk niet dat je op jouw leeftijd al gezichtscreme nodig hebt, of je moet een hele droge huid hebben?

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:56

Dat snap ik, maar toch is het een lelijke spelling ;(

Gezichtscreme of anti-rimpel creme zorgt ervoor dat je huid niet te droog wordt, dus op zich kan het geen kwaad om het te gebruiken.. tenzij je al een vette huid hebt..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:09

Anti rimpelcreme is juist heel erg slecht voor een jonge huid. Het zorgt er namelijk voor dat de huid zich steeds heel snel venieuwd. Dus echt pas gaan gebruiken als je daadwerkelijk al echt rimpels krijgt. Het is wel belangrijk je huid altijd goed te hydrateren en goed schoon te maken zeker als je make-up gebruikt. Een goede dag en eventueel dagcreme is dus naast goed schoonmaken al genoeg. Aangezien ts pas elf is is dat bij haar nog niet echt nodig. Tenzij ze misschien idd een hele droge huid heeft.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:10

Goede nieuws is dat anti rimpel crème toch niet werkt :=

Fijne vochtinbrengende gezicht crème afgestemd op je huidtype is voldoende.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:19

De beste anti-rimpel creme is een goede zonnebrandcreme voor je gezicht. Door de zon krijg je namelijk de rimpels. :)

Bovendien bestaan er wel degelijk echt goede cremes. Het wordt aangeraden om dan een dagcreme te nemen en de huid 's nachts lekker met rust te laten; wel 's ochtends en 's avonds goed je gezicht wassen met bepaald spul en 1 a 2x per week scrubben.

Ik heb zelf drie producten van Clean Start, van Dermalogica; de scrub, wash-off en brighten up (zonnebrandcreme). :P Ben er echt ontzettend tevreden over!
Clean Start heeft overigens speciaal producten voor jongeren. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:21

Stress zorgt ook voor een mindere huid (maakt snel oud, natuurlijk nog niet op de leeftijd van de TS) dus op z'n tijd goed ontspannen is ook erg gezond!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:24

Idd dat klopt,maar dan is het een middel om rimpels te voorkomen en niet weg proberen te werken. Ook hebben we de zon wel degelijk nodig voor de vitanine D. Daarnaast filtert zonnebrandcreme ook de slechte stoffen uit de uv stralen.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:28

Tja, stress, roken en ongezond eten is natuurlijk ook niet goed... Maar dat is met alles zo w.b. je lichaam :P

Klopt Lous, maar ik denk dat het daarom juist een nuttige bijdrage is voor TS, gezien haar leeftijd. En dat vitamine D verhaal klopt natuurlijk ook.. Af en toe een dagje geen creme dan maar, of vertrouwen op de zon die op je huid schijnt?