Ik heb de andere niet kunnen vinden omdat het een cadeaubox was.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat jammer ts dat je je daar nu al onzeker over voelt ...
_Apple_ schreef:Ik vind dat fotoshoppen er eigenlijk ook zo nep uit zien. Net alsof je jezelf wilt verbergen. Maar ik ga gewoon proberen veel water te drinken en goede Cremé (bodylotion, met een bloemengeur).
Ik ga het maar eens proberen en ik zal wel zien hoe het word (of niet)! Ik ga dan tijdens het douchen eens een spiegeltje meenemen, ik haal mijn mascara (en soms oogschaduw) in de douche er af. Maar dan eens eventjes nauwkeurig zodat je de volgende ochtend er niet als een panda bij loopt :p
Is alles weg hihi. Doe ik ook altijd, lekker onder de douche. Als ik oogschaduw op heb enzo (alleen met bijv stappen, feestjes), dan haal ik eerst het meeste eraf met oogmakeup reiniger, en daarna lekker onder de douche een facewash (heb ik ook van rituals..heeeeerlijk!). En je gezicht is weer helemaal schoon en fris haha. Maar das ook een kwestie van uitproberen, van sommige wordt je huid droog en trekkerig.. Das niet goed! Daar heb ik met deze geen last van 
_Apple_ schreef:Dit hebben we ook nog:
Ik heb de andere niet kunnen vinden omdat het een cadeaubox was.
ideaal onder de schrale neus bij verkoudheid! Geen irritatie en dat beschermt tenminste echt goed. Niet voor het hele gezicht haha bij normale huid, dan sluit je boel af. Tenzij je de elfstedentocht gaat schaatsen

DeadxStar schreef:Tsja, genieten, dat interpreteert iedereen weer anders.. voor de 1 is genieten namelijk volop roken, zuipen, etc etc.
En voor de ander juist weer niet..Bij een schrale neus is vaseline erg fijn inderdaad. Wat ik ook vaak gebruik daarvoor is purol, ook gewoon die normale zeg maar, die ze ook in zo'n groter blikje hebben. Heeeerlijk, binnen no time is het dan weg

Ben er echt ontzettend tevreden over!