Het ergste wat jeooit hebt gezegt tegen je ouders..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:48

Niks :)

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog nooit een scheldwoord recht in het gezicht
van mijn ouders heb gezegd.

Ook nooit iets echt kwetsend in hun gezicht.

pniekepnak

Re: Het ergste wat jeooit hebt gezegt tegen je ouders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:04

Ik weet nog dat ik ooit een keer 'mens' tegen m'n moeder zei, als in: "zeur niet zo, mens".

Dat was de eerste en enige keer dat ik een draai om mijn oren kreeg van haar, en ik kan me niet herinneren dat ik daarna nog ooit nog met scheldwoorden gestrooid heb, terwijl ik toch een erg vervelende puber was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:19

Mijn moeder had echt schijt aan de wereld en een ontzettende grote mond.. :D
Maar goed, die schrok niet echt van een scheldwoordje. Erger dan 'poedersuiker wijf' is het ook nooit geworden en ook al is dat hartstikke erg, ik geloof niet dat ze het er echt moeilijk mee had :n. In onze familie zit dat opvliegende echt heeeel erg en zij had het zelf ook, maar daarna was het ook in 5 minuten weer helemaal goed. Overigens had ik echt de aller aller aller aller leukste mama die je je maar wensen kan. Alleen soms.. pff dan was het echt water met vuur. }>

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:25

Mijn stiefmoeder en ik botsen soms nogal.
Heb toen 1x in een boos/verdrietig gesprek gezegd dat ik me al irriteerde aan haar irritante rotkop.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:26

pniekepnak schreef:
Ik weet nog dat ik ooit een keer 'mens' tegen m'n moeder zei, als in: "zeur niet zo, mens".

Dat was de eerste en enige keer dat ik een draai om mijn oren kreeg van haar, en ik kan me niet herinneren dat ik daarna nog ooit nog met scheldwoorden gestrooid heb, terwijl ik toch een erg vervelende puber was...

Hoe bedoelen ze tegenwoordig, een corrigerende tik werkt niet? xD

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:31

Oh ik heb m'n moeder echt voor van alles wijsgemaakt.. Maar m'n moeder en ik zijn eigenlijk precies hetzelfde: stronteigenwijs, vreselijk koppig en hoe dan ook overtuigd zijn van je eigen gelijk. Dat botst nogal eens :') Mijn moeder heeft mij al voor van alles uitgemaakt :'). M'n vader heb ik nog nooit uitgescholden, wij zijn altijd lief voor elkaar haha. M'n moeder ook wel natuurlijk, maar op sommige momenten denk ik natuurlijk van niet. :+

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:40

Ik heb nog nooit iets grofs tegen mijn ouders gezegd eigenlijk.. Ook nog nooit een reden gehad daarvoor :) Het ergste wat ik óóóit gezegd zou kunnen hebben (en zelfs dat kan ik me al niet voorstellen of herinneren) zal iets in de aard van 'stommerik' zijn geweest toen ik nog klein was ofzo :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:43

Mijn neefje heeft tegen mij geroepen; en jij hebt helemaal niets over mij te zeggen! (jaarjte of 8 en heel nonchalant dat mededelen nadat hij strontvervelend was)
En dat vond ik veel vervelender dan dat ik stom was :')
Overigens had hij daarna heeeeeeel snel begrepen dat ik wel degelijk iets over hem te zeggen had haha :D

Hij gaat nu langzaam de puberjaren in... dus ik ben benieuwd! Succes zus :')