Je steekt een potlood (oid) onder je borst.
Blijft hij zitten, dan heb je last van de zwaartekracht

Maar je moet hem ook relativeren, een D of E-cup zal sneller falen dan een AA'tje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Optiwolk schreef:De potloodtest is een soort testje om te zien of je 'hangtieten' hebt.
Maar je moet hem ook relativeren, een D of E-cup zal sneller falen dan een AA'tje.
Optiwolk schreef:De potloodtest is een soort testje om te zien of je 'hangtieten' hebt.

Heino schreef:Ik dacht vroegah altijd dat de potloodtest verticaal moest, dus tussen je borsten ipv onder je borsten
Oh en Joyce, wat zijn nog meer merken a la Freya? Freya past me namelijk tot nu toe het beste, Prima Donna Twist zat me niet helemaal goed

Ga ik ook eens naar die merken uitkijken 
Hhilde schreef:Optiwolk schreef:De potloodtest is een soort testje om te zien of je 'hangtieten' hebt.
Met mijn 17-jarige leeftijd en dubbel cup H blijft zo'n potlood echt wel zitten. En dat komt niet door de verkeerde BH's. Borsten kunnen ook gewoon te zwaar zijn om rechtop te staan.

Marocje schreef:Ilsemarie: ik heb juist gehoord dat je het cijfer moet hebben, dat er het dichtst bij ligt. En 68 ligt dichter bij de 70 dan 65.. Maar ik kan echt geen 75 en dan een kleinere cup, wat sommigen beweren..
joyce2 schreef:Balconnet zou je kunnen proberen, dat is een zachte, halve cup en die brengt de borsten omhoog (ipv naar elkaar toe wat een Push Up bh doet). Dan heb je dus een mooie ronding van boven, met een mooi decolleté en heb heb je geen gigantisch hoge BH. Het zit alleen wel wat minder stevig, omdat je borsten met zo'n model natuurlijk niet helemaal ingepakt zitten.
Aubade kan je trouwens bij heel veel winkels krijgen. Het is een luxe merk, maar zit qua prijs op de grens van midden en hoogsegment. Je kan het o.a. bij de Bijenkorf krijgen en verder bij bijna elke andere wat luxere lingeriezaak (dus niet bij de Hunkemoller en Livera, maar weer wel bij de LinCherie).
het beste zit voor mij nog een push-up (beetje) of een "gewone", maar bij grotere cups zie je dus vaak dat ze heel hoog zitten en dat vind ik gewoon niet mooi 
Fiffill schreef:Handig topic, ik lees even mee (70E). Ik slaag ook bijna nooit, kan maar weinig BH's vinden die ik ook nog mooi vind... dus heb nu een paar simpele zwarte maar ik wil ook wel eens wat leuks eigenlijk.
Potloodtest kende ik niet, nooit van gehoordmaar het potlood blijft niet hangen iig