kiwi1990 schreef:delerium schreef:Ik hoop heel erg dat je 3 per dag bedoelt ipv 3 per keer...
nope
En je had gewoon diclofenac 50 mg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
realmagic schreef:ik heb ze na mijn schouderoperatie ook gehad.
elke 8 uur 1 tramadol 1 diclofenac en 2 paracetamol 500 (jawel tegelijk!!)
op advies van de chirurg, merkte idd de eerste dagen dat ik in slaap viel na de tramadol, maar na een week was dat over. er stond idd wel op het doosje niet mee autorijden oppassen met verkeersdeelname en de andere dingen die op zo'n sticker staan.
ik heb 4 maanden op die pijnstillers gezeten, heb na 2 maanden de tramadol afgebouwd,wilde namelijk weer kunnen autorijden. had geen last van bijwerkingen maar voor de zekerheid deed ik het toch maar niet
micha_a schreef:Wat toevallig een topic over tramadol. Ik slik al een aantal maanden soms om de nacht door te komen diclofenac. Dit in verband met rugpijn. Nu heb ik van de huisarts tramadol gekregen, omdat diclofenac niet goed voor je maag kan zijn. Ik zat mijn bijsluiter van de tramadol eens goed gelezen en zit een beetje met het autorijden. Ik slik het dus niet iedere dag, maar alleen als ik pijn heb. Over een week gaan wij op vakantie en wil ik wel auto kunnen rijden. Ik heb nog 30x diclofenac liggen. Weten jullie of het kwaad kan om ze af te wisselen. Bv als ik weet dat ik moet autorijden dat ik geen tramadol neem maar diclofenac. Ik neem het altijd alleen voor het slapen in. Hoe lang duurt het voor het uit je bloed is? Ik wil maandag de dokter evt bellen, maar ben benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn met de colin diclofenac, tramadol en autorijden.