gabiiy schreef:geloof idd dat de HAP nog erger is,
eigenlijk ook iets waar ik me over kan opwinden (weet dat ik dat niet moet doen), maar mensen
die naar de HAP gaan/bellen voor de kleinste klachten als verkoudheid, hoesten of diarree
en dan niet snappen dat de HAP alleen voor spoed is!
sommige gaan daar mee na de eerste hulp!! nog erger...
maar om daar de hp voor te bellen is ook erg.
ik heb niks tegen huisartsen, als hij of zij me niet bevalt zoek ik wel een andere.. maar dat heb ik nog nooit gehad. kwaad worden doe je toch niet!
ik heb hierook van die gekke klanten (met paarden).. maar tjonge daar zitten ook mensen bij die direct geholpen willen worden zelfs als ze onverwachts langs komen op de dag dat de hoefsmid erbij voorbeeld is.. of na werktijd.. ook erg handig.. heb ik prive al afspraken
het toppunt.. mensen die de zelfde dag nog hun paard op haalden omdat je niet eerst even de veearts mag helpen.. (met 3 paarden wondbehandeling en 2 even inenten)
..
ze kunnen niet eventjes wachten ... andere mensen gaan dan even staan knuffelen met hun paard.. kijken mee bij de veearts..

)
hij heeft (geschat) 10 jr geleden de praktijk van zijn voorganger overgenomen, en in die 10 jaar heb ik hem een keer of 3-4 gezien denk ik? en 1 keer de HAIO.
ik ben netjes terug gebelt.