-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vidalyssa

Re: Speciallita Nagellak Besteltopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:46

En ook ik wil niet vervelend zijn dames, maar houden jullie ook rekening met invoer kosten bij de douane hier in NL etc?
Net wat DQ zegt, als het niet als gift verzonden wordt kan daar een probleem van komen :=

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 01:06

Is het ook mogelijk om 1 lakje te bestellen?Ik vind er wel meerdere mooi maar ik wil verstandig doen :o

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 01:32

Wauw, er zitten echt heel mooie lakjes tussen!
Ik laat morgen (straks) even weten of ik ook een lakje wil bestellen. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 08:10

Ik wacht nog even op het antwoord op de vraag van de invoerrechten ja of nee. Indien er geen risico is, wil ik wel meebestellen.

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:04

Ik ben benieuwd. Heeft iemand tijd om de site even te mailen? Ik ga nu naar mn werk adios!

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:10

Superrizzo

2x Cutie Pie (mari moon)
2x Hera
1x Zeus
1x Hestia

Mits dat er geen hoge invoerrechten zijn.

laten jullie wel even weten hoe het zit met verzendkosten en douane ?

Groetjes,
mandy

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:57

Mijn bestelling:
Zeus
Dionisio
Apolo
Poseidon
Hestia
Artemis

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:04

Ik denk dat we rekening moeten houden met invoerrechten en belasting, en als ik me niet vergis, zullen er ook nog douane kosten bij komen wanneer de warade hoger is dan... ? Tsja, dat is een goede vraag, een vriendin van me vertelde dat ze ooit coastal scents pallets geimporteerd heeft, en naast de invoerrechten en belasting die daar overheen kwamen, werd haar ook nog een pittig bedrag aan douanekosten in rekening gebracht.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:44

Olly_Jada Onder voorbehoud totale verzendkosten
Afrodite
Poseidon
Atena
Hefesto

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:46

Vidalyssa schreef:
En ook ik wil niet vervelend zijn dames, maar houden jullie ook rekening met invoer kosten bij de douane hier in NL etc?
Net wat DQ zegt, als het niet als gift verzonden wordt kan daar een probleem van komen :=

Als het met fedex besteld word krijg je sowieso dus die kosten, want fedex meldt het gelijk bij de douane.

ik heb eens een bestelling van 40 euro over laten komen, moest 21,00 bij betalen :wow:

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:55

xDramaQueen schreef:
Vidalyssa schreef:

Als het met fedex besteld word krijg je sowieso dus die kosten, want fedex meldt het gelijk bij de douane.

ik heb eens een bestelling van 40 euro over laten komen, moest 21,00 bij betalen :wow:

Ja dat klopt ja, en bij de andere zoals usps geloof ik is het vanaf een bedrag over de €150 euro als ik me niet vergis :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:08

xDramaQueen schreef:
Dames, zal mijn quote ff hier posten:

xDramaQueen schreef:
Dames ik wil niet vervelend zijn maar denk dat het wijs is om eerst contact op t nemen met de site waar je besteld voordat je zo voor verassingen staat wbt de verzendkosten en de verpakking, als er een grote doos richting jullie kant op komt en er staat geen gift op kan hij open gemaakt worden, hier in nederland mag je nagellak verzenden, buitenland is dat echter niet altijd zeker.

Voor de hoofdbesteller, misschien een tip om alleen vaste posters laten mee bestellen of van te voren laten betalen, been there done that, zat ik daar met mijn goeie gedrag :')

WARNING: Please note that cosmetics and nail polish are restricted for import by many countries. The Brazillian Post Office provided a list with countries that have restrictions (see below).

*Countries with restrictions:
Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Armenia, Aruba, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burma, Burundi, Cambodia, Cameroon, Central African Republic, Chad, Chile, Christmas Island, Cook Islands, Croatia, Cuba, Cyprus, Denmark, Dominica, Dominican Republic, Egypt, El Salvador, Eritrea, Estonia, Fiji, Finland, French Guiana, French Polynesia, French Southern and Antarctic Lands, Gabon, Gambia, Gaza Strip, Georgia, Ghana, Gibraltar, Glorioso Islands, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenia, Kyrgyzstan, Kiribati, North Korea, South Korea, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Libya, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Micronesia, Moldova, Monaco, Mongolia, Montserrat, Mozambique, Namibia, Nauru, Navassa Island, Nepal, Netherlands Antilles, New Caledonia, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Islands, Poland, Puerto Rico, Qatar, Reunion, Romania, Rwanda, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Serbia and Montenegro, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovakia, Slovenia, Solomon Islands, Somalia, South Africa, South Georgia and the South Sandwich Islands, Spratly Islands, Sri Lanka, Sudan, Suriname, Svalbard, Swaziland, Syria, Taiwan, Tajikistan, Tanzania, Thailand, Timor-Leste, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad and Tobago, Tromelin Island, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Virgin Islands, Wake Island, Wallis and Futuna, West Bank, Western Sahara, Yemen, Zambia, Zimbabwe.

Als niet-meeposter zou ik het wel jammer vinden, ik heb al een paar erg gave gezien en buiten dat, als je toch van te voren betaald kan je weinig risico lopen als ''besteller'' lijkt me?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de extra kosten etc, zou graag ook een paar meebestellen als dat mag :j

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:00

glenda schreef:
Is het ook mogelijk om 1 lakje te bestellen?Ik vind er wel meerdere mooi maar ik wil verstandig doen :o

Zelfde vraag voor mij ;)
Ik had me zó voorgenomen om niets te bestellen maar ik ben helemaal weg van het lakje Hestia, blijf er maar naar kijken op die swatches :o

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 11:12

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:29

Glenda (ovb totale kosten)
* Dionisio
* Hestia

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:33

Delinda schreef:
glenda schreef:

Zelfde vraag voor mij ;)
Ik had me zó voorgenomen om niets te bestellen maar ik ben helemaal weg van het lakje Hestia, blijf er maar naar kijken op die swatches :o

Anders kan ik m wel voor je meebestellen, moet je het alleen aan mij terug betalen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:32

Ik ga eens bellen maandag.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 14:40

-

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:01

LZP --> MW

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:05

xLindy91 schreef:
Mijn bestelling mits er dus geen douane-kosten etc bij komen: :)

Afrodite
Ares
Atena
Hefesto
Hera
Unconventional

en dat is dus niet te garanderen, want de bestelling is namelijk al verzonden voordat je weet of dat er wel of niet bij gaat komen..

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:10

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:30

ik heb even zitten meelezen, omdat ik ze wel gaaf vindt.

Als die 19% er bij komt, komt er zeker ook 12.50 inklaringskosten bij. Dat is meestal hetgene wat invoeren zo'n duur grapje maakt. :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:15

xLindy91 schreef:
Ja, maar Vonneke gaat maandag bellen, dus die mensen kunnen haar dan toch vertellen wat er mogelijk overheen komt?
Als dat alleen bij die 19 % zou blijven zou ik de gok wel durven nemen.

Maar omdat ik hier dus ook wat las oa van jou over dat het in sommige landen verboden is om te exporteren en over de VAT en invoerrechten..

Lijkt me dat dat wel nagevraagd kan worden of kun je ook dat niet van tevoren weten?
Anders lijkt het me dat het topic beter weer op slot kan.

En ik heb ook al een paar keer bij TD en BJ besteld, loop je daar dan ook elke keer dit risico over bestellingen of ligt dat eraan dat dit niet uit de VS komt ofzo?

Loop je ook het risico, maar in een kleine verpakking minder snel, ik heb zelf iemand meegemaakt die een rekening kreeg (bij td besteld) en iemand meegemaakt waarbij ze de bestelling verwoest hebben (idem dito td) ik zelf heb al 20x bij td besteld en ben er nog nooit uitgepikt, dit is gewoon niet 100% te zeggen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:25

Ik had vandaag een pakketje uit Korea met 3 lakjes.
Was best wel een groot pakket, zat nog veel opvulsel in :=
Maar er stond buiten op de verpakking dat er nagellak in zit, maar toch gewoon normaal aangekomen (en nog super snel ook!)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:57

en ik wacht inmiddels al bijna 2 weken op mn bestelling van td :=