.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
....
en ik heb het ook niet gehoeve, ga er van uit dat ik geen uitzondering ben
Jij hebt pas 4 lessen gehad ofzo, en ik weet dat jij niet in belgië woont 
Citaat:Voor elk rijexamen (behalve bromfiets en brommobiel) moet u beschikken over een Verklaring van geschiktheid. Om deze te verkrijgen, vult u vóór het examen een Eigen verklaring in. Dat is een formulier met vragen over uw lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Deze Eigen verklaring kunt u kopen bij de rijscholen, de gemeenten en het CBR.
Wel erg interessant, ik ben van mening dat veel ADHD-ers zonder medicijnen eigk geen voertuigen mogen besturen. Heino schreef:Nooit van gehoordWel erg interessant, ik ben van mening dat veel ADHD-ers zonder medicijnen eigk geen voertuigen mogen besturen.
)
) zou ik het ook doen.
) zeiden allemaal dat je er maar beter onderuit kan proberen te komen.
. Het heeft alleen wat langer ( zegmaar 4x
) geduurd dan gemiddeld bij mij, omdat mijn concentratieniveau zo wisselend is... Maarja. Als het goed is, komt het zelfs met mij nog wel goed
ben nou niet echt een gevaar op de weg, al was ik de eerste keer met de les wel in een soort van trance, maar ging allemaal goed
lifaya schreef:Ik ga eerst met mijn psychiater overleggen hoe dit zit want ik vind het ook van de zotte als je 200 euro extra moet betalen. Als ik zowel met als zonder medicatie goed kan rijden en mijn rijbewijs heb gehaald snap ik het nut niet van de test. Ik heb tot nu toe alleen maar zonder medicatie geredenben nou niet echt een gevaar op de weg, al was ik de eerste keer met de les wel in een soort van trance, maar ging allemaal goed
Ik heb moeite met me concentreren op veel vlakken en ik ben een dagdromer, maar ik ben absoluut verantwoordelijk in het verkeer
Ook met de fiets, zelfs als meerijder kijk ik nog mee voor de bestuurder. Ik doe het ook aardig goed voor iemand die pas 3,5 uur lessen erop heeft zitten
ook dat mensen die lichamelijk heel hyperactief zijn (Dus ADHD hebben) dat het ook wat problemen zou kunnen geven in het verkeer, maar niet iedereen zal een gevaar zijn op de weg en vind het dus ook jammer dat je dan maar even ieder jaar extra geld moet gaan neerleggen