Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jantine_ schreef:Nouja ik heb er 1 op mn telefoon, die kan ik niet op de computer krijgen. Dus als iemand dat wel lukt kan ik hem via iemand sturen via ping?
Jantine_ schreef:Niet buiten bewust zijn geweest en ook niet gebraakt
Jantine_ schreef:Onder het tillen werd ik ook wat licht in mn hoofd en had ik het idee dat ik weg zou vallen.
AnoukShel schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom je een topic opent, je bent eigenwijs zat om niet naar een dokter te willen, wat wil je dat mensen hier dan gaan zeggen? Net als het zelf wekken is wel zo dom om te zeggen.
Maar goed beterschap en ik hoop voor je dat het allemaal meevalt..

Jantine_ schreef:Ik ben benieuwd wie van jullie daadwerkelijk ervaring hebben qua werk of qua een geval als dit.
Heb iniedergeval fijne berichtjes gekregen in m'n pb box waar ik WEL wat aan heb, want daarvoor opende ik dit topic.
Reacties als bovenstaande heb ik dus helemaal niks aan .
Jantine_ schreef:Foto alleen op mn telefoon en kan niet mailen of op internet zetten, alleen via ping.
Volgens een bokker die gereageerd heeft is het toch best heftig dus morgen ga ik toch maar langs de huisarts. Vannacht word ik om 3/5 en 7uur wakker gebeld.
HAP heb ik slechte ervaringen mee, heb een keer 's nachts mijn vriend laten bellen omdat mijn hand voelde alsof ie eraf werd gedraaid (had een kneuzing gehad en was denk ik iets mee) zat te huilen van de pijn maar ik moest maar even wachten tot mijn praktijk open ging
(was 6 uur, heb dus 2 uur moeten wachten)(uiteindelijk ging het vanzelf over na veeeel pijnstillers.. maar vind het toch niet netjes)
snap dat het heel vervelend is, maar ik hoop niet dat je per se deze 3 weken af wilt maken om vervolgens een laaaaange tijd zeer rustig aan te moeten doen..