Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Zo te zien ben ik niet de enige en ik heb het met jullie te doen, wat is het toch een verschrikking als je lekker wilt slapen en het wilt niet lukken. Sylke schreef:En mensen hier met een relatie of samenwonen, hoe doen jullie dat? Ik heb (gelukkig) geen relatie meer, maar mijn ex sliep altijd heel vroeg, en stond ook vroeg op. Totaal het omgekeerde van mij dus... En het is toch wel leuk dat als je samen bent, je ook samen slaapt...
.laetitia schreef:Sylke schreef:En mensen hier met een relatie of samenwonen, hoe doen jullie dat? Ik heb (gelukkig) geen relatie meer, maar mijn ex sliep altijd heel vroeg, en stond ook vroeg op. Totaal het omgekeerde van mij dus... En het is toch wel leuk dat als je samen bent, je ook samen slaapt...
Hij vindt het niet leuk, maar ik word nog opgefokter als hij naast me ligt te ronken of tegen mijn nek aan loopt te ademen in zijn slaap.
Heel herkenbaar!! Snurken, vreselijk!! In Spanje moest ik met mijn vader op een kamer slapen, ben een aantal keer naar de bank verhuisd waar de vering in mijn rug prikte, en ik wakker werd met pijn aan al mijn gewrichten.. Alles beter dan in dat loeiharde gesnurk te liggen.... Op dat moment is dat in mijn irritatie dan de reden dat ik niet kan slapen...
Ik kon gewoon niet moe worden, het was alsof er allemaal stress door mijn lichaam woeide, ik kon niet stil liggen, draaide om de paar secondes etc... nee geen goeie nacht

bedankt!
die test was ongeveer 2 jaar geleden.
Ik doe het zodra ik spanning voel om mij zelf rustig te maken of als ik moe ben....