Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) met een mens doet.
Iris82 schreef:2 flessen wodka met zn 2en genoeg?
Maar ik dacht dat ze minder op had?luf_horses schreef:Ik had dus 2 redbull met vodka op en 2 cola met vodka. Haha ik was niet in m'n eentje hoor met al die drank
luf_horses schreef:..., want we waren met z'n drieen en hadden zes cola, zes red bull en een fles vodka. Ik had vier cola, en heb ze naast mijn stoel neergezet terwijl ik dronk..

Fiffill schreef:Sanniej_ dat klinkt eng zeg!

Joyce_ schreef:Als je ghb niet in je drankje proeft, dan ben je wel goed ver heen hoor.Die smaak proef je wel, zelfs als je het mengt met heel veel zoete troep, blijft het gigantisch smerig. Ik kan me echt bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die dat ongemerkt drinken (al gebeurt het inderdaad regelmatig.. Maar geloof niet dat dat na drie wijntjes ongemerkt gebeurt. Gewoon jezelf niet zat zuipen scheelt al een stuk..
)
Lynn_x schreef:Fiffill schreef:Ach ik zou het ook best geloven dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden om XTC in iemands drankje te gooien 'voor de lol'
Ik denk het niet, weetje hoe duur die troep is?
AnneH_87 schreef:Drink je vaker? Of regelmatig?
Wodka is natuurlijk toch behoorlijk sterk...
Zat worden, gaat langzaam aan en merk je meestal toch wel,
dat je eerst aangeschoten bent.
Als je echt van het een op het andere moment boem niks meer weet
en van te voren echt helemaal nergens last van, dan is de kans toch
wel erg graag dat ze wat in je drinken gedaan hebben...
Ik heb dit een tijd geleden ook eens gehad, was wijn aan het drinken,
en keek gelukkig in mijn glas! en er lag onderin echt een witte poederlaag,
glas meteen terug gebracht naar de bar, was me echt dood geschrokken...
) die aan de vodka zat. Niks merkte van de drank, ze draaide zich om en ging kotsend knock out. Was in 2 seconden ineens totaal omgeslagen (was er zelf niet bij, maar dat vertelde haar vriend). Daarvoor weet ze alles ook nog precies dus het kan best. Lynn_x schreef:Fiffill schreef:Ach ik zou het ook best geloven dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden om XTC in iemands drankje te gooien 'voor de lol'

eempje41 schreef:Sylke schreef:Ik krijg een flashback van the Hangover... Dan zou Rohypnol de boosdoener zijn.....
Rohypnol->roofies->date rape drug->ook wel de verkrachtings drug genoemd
Dat is het zelfde
Lynn_x schreef:Fiffill schreef:Ach ik zou het ook best geloven dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden om XTC in iemands drankje te gooien 'voor de lol'
(Qua prijs, natuurlijk) eempje41 schreef:Sylke schreef:Ik krijg een flashback van the Hangover... Dan zou Rohypnol de boosdoener zijn.....
Dat is het zelfde
eempje41 schreef:Sylke schreef:
Dat is het zelfde
Daarom zeg ik het toch ook![]()
GHB is inderdaad wat anders. Rohypnol valt onder de benzodiazepinen, is een (flunitraze)pammetje dus. Hoor je van in slaap te vallen, en alle benzodiazepinen hebben als bijwerking tijdelijk geheugenverlies