het kleine beetje afvallen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Re: het kleine beetje afvallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:31

Heel herkenbaar!

Ik stop daarom vanaf morgen weer met suiker eten: Geen toetjes, snoep, koek of frisdrank meer....

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:37

voor menig mens klinkt dat ook niet erg slecht maar als je echt strakker in je vel wil zitten is wat ik hierboven beschreef een goed hulpmiddel. In fruit zit welliswaar vitaminen die je nodig hebt maar ook veel suikers. Je hebt de hoeveelheden die je eet er niet bijgezet maar meer groenten en rauwkost zorgt ervoor dat je genoeg vitamines binnenkrijgt om je fit te voelen . Sultana's zijn alleen maar snelle koolhydraten en voegt weinig toe . Door de vezels in groenten en langzame kollhydraten in brinta, havermout , bruin brood is je lichaam ook langer verzadigd en slaat het niet zo snel in de bespaar stand...
Hoe je het ook voor elkaar wilt krijgen: veel succes! bij alles heb je in iedergeval doorzettingsvermogen nodig.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 20:50

dankje voor je tips! zal er zeker wat mee doen:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:17

Herkenbaar allemaal! Ik heb nog steeds maatje 34, alleen is dat buikje stukken minder strak... Daarnaast ben ik afgelopen najaar 2 maanden op reis geweest (interrail/citytrp = veel lopen) en daardoor 5 kg afgevallen. Helaas zit ik nu thuis en stom genoeg niet doorgegaan met hardlopen etc en nu zitten die 5kg er ook alweer aan...

Wil graag weer gaan hardlopen, maar dat weer is ook niet motiverend. En dat lekkere zoete spul wat in huis ligt ook niet :+ Ga dus even hier meelezen, ik wil mijn 6-pack-met-laagje-vet-erover terug :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:19

Een topic naar mijn situatie. :D

Ik ben, ook vanwege medicijnen, een aantal kilo aangekomen, maar al wat langer mochten er wat kilo'tjes vanaf. Nu is bij mij het probleem dat ik vanwege mijn medicijnen helaas de hele dag door 'trek' heb, mijn hongergevoel gaat maar niet weg. Gelukkig geef ik er niet vaak aan toe, maar toch voelt het onprettig als ik een broodje meer pak...

Ik ben vanaf vandaag begonnen met 'normaal' eten, we zijn klaar met het gesnaai dat erbij lijkt te horen met kerst. Dus geen 'preteten' (lees: suikerbrood, afbakbroodjes, saucijzen etc....) meer, maar volkorenboterhammen, goede vetten en regelmaat.
Laten we duimen. := :')

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:22

Ja klopt, spieren wegen meer dan vet en verbruiken ook meer energie.. Dus ik klaag niet echt, maar het is zo demotiverend als je weegschaal niet lager uit gaat vallen :z

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:33