Ik woon er ongeveer 15 minuten vandaan maar zo stil als het hier is zo een gaos is het bij haar.
De ME is daar vollop in actie,zoals bijna elk jaar daar.
Ze woont in leiden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De Waal In Vlammen was er niks bij
(Was ook extra mooi omdat ik er ver genoeg vanaf stond, want vuurwerk binnen 50 meter is eng xD)
T voelde net of er iets onder onze auto afging. 
en die had t nog niet eerder meegemaakt.
Niet normaal meer. Ben dan in staat, om naar buiten te gaan, en te vragen wat ze er in godsnaam leuk aan vinden aan die herrie. Doe het dan niet midden in een woonwijk, maar ergens anders waar niemand er last van heeft. Ben er erg kwaad over, dat je de hele dag in de knallen zit. Het schaadt niet alleen hen maar mij ook. Je bent de hele dag in die rotzooi verwikkeld. De knallen worden ook steeds erger en harder. Vind er helemaal niks meer aan. Hoop idd. dat ze die troep kunnen gaan verbieden.
Ik geloof dat iedereen blij was dat 2011 afgelopen was

), ik verbaas me er nog steeds over. Vorig jaar enorme vuren, tramhokjes weg enzo. Nu helemaal geen vuur en maar 2 van de 5 prullenbakken weggeblazen, tramhokjes staan er nog. Maar hoorde dat er een behoorlijk aantal een straatverbod hadden, blijkbaar heeft het geholpen
)
alleen maar die enorme bommen afstaken en dan ben je na drie uur al gek , zelfs een vork viel van de achtertafel en het huis trilde op zn grondvesten. Was op de thorbeckelaan. Moest nog achter de auto duiken voor een ontploffende pijl op de grond. eerst het oorlogsgebied overzien en dan oversteken. Ze waren om 7uur al begonnen sávonds zo asociaal, maar het uitzicht over de vruchtenbuurt man wat was dat mooi, vraag me alleen af waar iedereen het geld vandaan haalde
phormicola schreef:Ze hadden hier in de straat zelfs een enorm vuur gemaaktIk geloof dat iedereen blij was dat 2011 afgelopen was