Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Ik weet ook dat hij voor zichzelf gekozen heeft en geef hem ook wel gelijk. Maar natuurlijk wil ik dit niet en heb ik heel erg t gevoel
dat ik niet begrepen word. Verder heb ik nu heel erg het gevoel dat hij er al overheen is, gewoon verderleeft alsof er niks gebeurt is.
Toch hoop ik dat er ooit nog een kans komt, maar voorlopig zeker niet.. Hij mist mij naar mijn idee nauwelijks, hij doet vanalles met zn
vrienden en broer, gaat nu ineens weer vaak uit en heeft geloof ik een vakantie met hun geboekt voor de zomer..
(dan zal ik vast een van de vele meisjes worden)
Loiz schreef:Ja je hebt gelijk hoor! Maar ik zit nu gewoon te denken waarom ik wil veranderen en wat.
Wou ik vooral omdat het dan misschien nog wat werd, maar dat word het vast niet meer.
En ik moet er voorlopig nog niet aan denken om een ander te vinden, dat gun ik mezelf ook niet nu.
Loiz schreef:Dat HOEFT hij ook niet te begrijpen. En ook al begrijpt hij het misschien wél, dat wil niet zeggen dat ie je daardoor maar "aan moet houden", je moet niet vergeten dat het voor hem inmiddels, na zo lange tijd en ontkenning van jouw kant, gewoon klaar is.ik heb hele grote fouten gemaakt en daar heb ik heel veel spijt van en heel veel van geleerd, maar dat wil hij niet begrijpen
Loiz schreef:Klinkt alsof ie dat zegt omdat ie je niet te hard wil kwetsen, of er iets makkelijker vanaf te zijn op het moment. Ga daar niet, als een echt meisje, aan vastklampen/aan hangen, over een tijdje weet ie niet eens meer dat hij dat gezegd heeft waarschijnlijk.Misschien, over een hele tijd, dat we dan elkaar weer tegen komen als we bij elkaar horen, zegt hij.
Loiz schreef:En geef m eens ongelijk. Iets verder in je tekst schrijf je dat het voor hem klaar is, definitief over. Dan mag hij ook met z'n leven verder gaan. En daar hoort inderdaad misschien wel een nieuwe vriendin bij. En of die vriendin problemen heeft of niet, maakt denk ik niet uit voor z'n keuze. Hij wordt verliefd of niet. Hij zal niet willekeurig een meisje uitzoeken "omdat deze geen problemen heeft". Dat ie niet op je gaat zitten wachten, lijkt me logisch. Anders had ie er geen punt achter gezet.Maar ik weet dat hij over 3 maanden, na de stage en het moment dat ik gesteld heb om weer volledig blij te zijn met wie ik ben, een nieuwe vriendin heeft gevonden waar hij een stuk minder zorgen mee heeft en nooit zal inzien dat ik veranderd ben en
nooit zal vertrouwen op een nieuwe relatie tussen ons.
Loiz schreef:ik vraag me af waarom ik eigenlijk nog zou veranderen.