Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dav schreef:Is het een digitale weegschaal of nog zo'n ouderwetse??
Als het zo'n ouderwetse is zou ik het streepje iets terug draaien (zodat die voor de 0 komt te staan) Je moeder roepen,kijk mam!!! Er razend gauw op gaan staan en dat je dan zomaar (bv) 80kilo weegt ipv 85.
Vervolgens gelijk beginnen over de verzorgpony en voor de toekomst....overleg evt met je huisarts/dietiste voor een prettigere gewicht maar wel op een gezonde manier!!!
Er is meer in het leven als enkel die kilo's.
Rowo,ik ben het helemaal met je eens. Hou van je kind en straf je kind niet op zo'n manier,ik vind dit erg kwetsend van die ouders,zoals het nu overkomt.
Dav schreef:Is het een digitale weegschaal of nog zo'n ouderwetse??
Als het zo'n ouderwetse is zou ik het streepje iets terug draaien (zodat die voor de 0 komt te staan) Je moeder roepen,kijk mam!!! Er razend gauw op gaan staan en dat je dan zomaar (bv) 80kilo weegt ipv 85.
Vervolgens gelijk beginnen over de verzorgpony en voor de toekomst....overleg evt met je huisarts/dietiste voor een prettigere gewicht maar wel op een gezonde manier!!!
Er is meer in het leven als enkel die kilo's.
Rowo,ik ben het helemaal met je eens. Hou van je kind en straf je kind niet op zo'n manier,ik vind dit erg kwetsend van die ouders,zoals het nu overkomt.
*
larissa288 schreef:We hebben zo oudenwetse. Maar geen idee dat hoe het werkt.in feb moet ik naar het ziekenhuis en dan ziet meer moeder dat ik weer 5 kilo ben aangekomen
phormicola schreef:Ik ben met ts aan het pb-en en zelfs op deze leeftijd is haar gewicht toch echt wel aan de ongezonde kant.
Ik ga haar helpen op een gezonde manier wat kilo's kwijt te raken, aangezien dat echt wel nodig is, we hebben een deal gemaakt dat ze me ook verteld hoe het emotioneel gezien met haar gaat (ik denk namelijk dat het grootste probleem daar zit).
Ze heeft me beloofd dat ze zichzelf niet gaat uithongeren.
Ik heb veel ervaring met gezonde voeding en ik help mensen ook in het dagelijks leven met afvallen en gezond eten.
No worries
phormicola schreef:Ik heb veel ervaring met gezonde voeding en ik help mensen ook in het dagelijks leven met afvallen en gezond eten.
No worries
Kaatje64 schreef:Als je alle lekkere tussendoortjes laat staan en gezond gaat eten: dus 's morgens ontbijt, rond 10 uur een tussendoortje (denk aan een plak ontbijtkoek, fruit o.i.d.), onder de middag een lunch, rond 3 uur een tussendoortje (bijv fruit), 's avonds een gewone maaltijd en rond een uur of 8 een beker yogurt en daarnaast dan ook regelmatige beweging, dan zul je het hardst afvallen. Echt waar!! Van te weinig eten kun je niet afvallen.
Maar ik ben haar aan het helpen, komt wel goed!