Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. vuurneon schreef:Ik heb soms medelijden met mijn arts als er weer iemand met zo'n uitslag naar toe huppelt van dokter... (ja het komt voor... Internet is niet altijd een zegen haha) Ik heb blijkbaar paranoïde schizofrenie met autistische ADHD trekjes en ik heb ook nog eens borderline
Mijn arts zou dan zeggen, mevrouw u heeft gewoon teveel vrije tijd
Rinske schreef:You scored a total of 107![]()
Ik ben zo chaotisch, ook in mijn hoofd, kan niet slapen van de gedachtes in mijn hoofd, kan me niet concentreren, maak dingen vaak niet af, kan niet goed luisteren (mijn gedachten dwalen af, ik hoor dan écht niet wat iemand zegt). Nooit naar een dokter geweest, ik durf niet zo denk ik...
echt, alles wat je zegt is herkenbaar en ik heb ADD (dus dan komt het hyperactieve minder tot uiting maar ben je wel in je hooft gewoon heel druk) 
DDW1190 schreef:41
Ik ben vaak heel rustig, maar ook weleens behoorlijk (te) druk.. maar herken zeker geen ADHD erin!
Iedereen heeft toch weleens zijn lol-momentje, denk ik maar dan!
Rinske schreef:You scored a total of 107![]()
Ik ben zo chaotisch, ook in mijn hoofd, kan niet slapen van de gedachtes in mijn hoofd, kan me niet concentreren, maak dingen vaak niet af, kan niet goed luisteren (mijn gedachten dwalen af, ik hoor dan écht niet wat iemand zegt). Nooit naar een dokter geweest, ik durf niet zo denk ik...
...daarna nog een online ADD test gedaan voor de "grap" en mijn vriend lachtte zich dood omdat er vragen tussen zaten als, ben je altijd alles kwijt, vergeet je veel dingen (ik ben werkelijkwaar een zeef),heb je vroeger problemen gehad met schrijven (schreef letters in spiegelschrift) , kun je goed luisteren (nee, ik denk tegelijkertijd aan het boodschappenlijstje, wat ik nog in huis moet doen en dat ik nog vlasbalen voor de paarden moet halen
).
Rinske schreef:Mijn vriend gelooft me trouwens ook niet als ik zeg dat ik denk dat ik ADHD heb, dan houd ik er maar over op. Hij zegt dan dat ik gewoon dingen moet gaan doen, maar dat LUKT niet.
Mijn emoties vliegen ook echt op en neer, dat kan in een uur omslaan, soms wordt ik helemaal GEK van mezelf (letterlijk).
Ik ben inderdaad in mijn doen vrij rustig, alhoewel ik wel altijd iets te doen moet hebben.
ik moet iets doen, of het nou computeren is, eten, fotograferen, fietsen of film kijken, ik moet iets doen. Ik kan ook echt heel stil zitten tijdens een film, no problemo
zolang er maar niet teveel prikkels zijn, zoals bijvoorbeeld mensen die met hun been heen en weer zitten de hele tijd, dat kan mij zo vreselijk afleiden, ik fixeer me dan ook alleen op hetgeen dat me irriteerd en kan me dan nergens meer op focussen
verder ben ik ook emotioneel vreemd
kan heel vrolijk zijn en andere keren kijk ik met een pokerface de wereld in, dan weet ik niet meer wat het nut is etc. Verder ben ik ook een kei in uitstellen en dingen niet afmaken
F_Orumster schreef:Ik voer niks uit als er geen druk is, ik stel uit, stel uit tot de druk hoog is en het wel moet (en evt nachtwerk wordt).
).