Online ADHD test

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 16:57

Ik denk dat bijna iedereen wel een beetje van dit heeft, op sommige zeer nuchtere personen na.
Denk dat deze test voor veel vrouwen een hoge score brengt.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:01

49 op de ADHD test en een 8/10 op de borderline test, heel eerlijk lijkt het me sterk dat ik 1 van beide zou hebben.

InekeH87

Re: Online ADHD test

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:33

88 gescoord en ik heb echt geen ADHD :P.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:35

Ach tegenwoordig woorden er overal stempeltjes op geplakt! (het gaat om de oplossing)

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:32

vuurneon schreef:
Ik heb soms medelijden met mijn arts als er weer iemand met zo'n uitslag naar toe huppelt van dokter... (ja het komt voor... Internet is niet altijd een zegen haha) Ik heb blijkbaar paranoïde schizofrenie met autistische ADHD trekjes en ik heb ook nog eens borderline :j
Mijn arts zou dan zeggen, mevrouw u heeft gewoon teveel vrije tijd :D

*klimtterugopstoel* die is echt geniaal ik heb eerst 5 min zitten lachen voor ik hem kon quote geniaal

(ik mis het dit vind ik leuk knopje)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:17

Ik scoor 89 :')

Afbeelding

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:21

88 :j

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:29

94 :j
nooit officieel getest overigens maar ik had op de autisme test ookal zo hoog, dus misschien toch maar even doen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:37

27. Op het randje, volgens deze test... (Lijkt me wel vreemd, want het maximumaantal punten ligt bijna 4 keer zo hoog?)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:05

You scored a total of 107

:=
Ik ben zo chaotisch, ook in mijn hoofd, kan niet slapen van de gedachtes in mijn hoofd, kan me niet concentreren, maak dingen vaak niet af, kan niet goed luisteren (mijn gedachten dwalen af, ik hoor dan écht niet wat iemand zegt). Nooit naar een dokter geweest, ik durf niet zo denk ik...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:13

Rinske schreef:

Ik ben zo chaotisch, ook in mijn hoofd, kan niet slapen van de gedachtes in mijn hoofd, kan me niet concentreren, maak dingen vaak niet af, kan niet goed luisteren (mijn gedachten dwalen af, ik hoor dan écht niet wat iemand zegt). Nooit naar een dokter geweest, ik durf niet zo denk ik...

hoe herkenbaar :') echt, alles wat je zegt is herkenbaar en ik heb ADD (dus dan komt het hyperactieve minder tot uiting maar ben je wel in je hooft gewoon heel druk)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:14

Mijn vriend gelooft me trouwens ook niet als ik zeg dat ik denk dat ik ADHD heb, dan houd ik er maar over op. Hij zegt dan dat ik gewoon dingen moet gaan doen, maar dat LUKT niet.
Mijn emoties vliegen ook echt op en neer, dat kan in een uur omslaan, soms wordt ik helemaal GEK van mezelf (letterlijk).
Ik ben inderdaad in mijn doen vrij rustig, alhoewel ik wel altijd iets te doen moet hebben.
Laatst bijgewerkt door Rinske op 21-12-11 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:15

Voor mij ook helemaal herkenbaar!
Ik durf ook niet zo na de dokter... Heb geen zin om dan een hele lijst medicatie mee na huis
te krijgen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 11:16

Lijken haast mijn woorden, ik kan ook bar slecht concentreren en dus luisteren en kan ook zeer down zijn en een uur later weer vrolijk.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:17

DDW1190 schreef:
41 :+

Afbeelding

Ik ben vaak heel rustig, maar ook weleens behoorlijk (te) druk :+.. maar herken zeker geen ADHD erin!
Iedereen heeft toch weleens zijn lol-momentje, denk ik maar dan!

Bij mij het zelfde, ook 41. Mijn broertje heeft wel ADHD en ik kan idd wel eens erg druk zijn
maar kan ook prima stilzitten en dingen plannen en ordenen.. Gewoon soms een beetje een stuiter bal.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:17

Presteren jullie trouwens ook beter onder druk? Want als ik een deadline heb kan ik beter dingen verzetten dan wanneer ergens geen deadline op zit.

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:18

Rinske schreef:

Hmm, ik heb gisteren de test gedaan en kwam op 89 :') ...daarna nog een online ADD test gedaan voor de "grap" en mijn vriend lachtte zich dood omdat er vragen tussen zaten als, ben je altijd alles kwijt, vergeet je veel dingen (ik ben werkelijkwaar een zeef),heb je vroeger problemen gehad met schrijven (schreef letters in spiegelschrift) , kun je goed luisteren (nee, ik denk tegelijkertijd aan het boodschappenlijstje, wat ik nog in huis moet doen en dat ik nog vlasbalen voor de paarden moet halen :D ).
Volgens mijn vriend ben ik 's werelds grootste chaoot ever....Ik denk dat ik net zoals Rinske de dokter maar mooi even oversla :Y)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 11:18

Oh nobel, ook zo herkenbaar, vooral alles kwijt en vergeten zijn!

Ik voer niks uit als er geen druk is, ik stel uit, stel uit tot de druk hoog is en het wel moet (en evt nachtwerk wordt).
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 21-12-11 11:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:20

Rinske schreef:
Mijn vriend gelooft me trouwens ook niet als ik zeg dat ik denk dat ik ADHD heb, dan houd ik er maar over op. Hij zegt dan dat ik gewoon dingen moet gaan doen, maar dat LUKT niet.
Mijn emoties vliegen ook echt op en neer, dat kan in een uur omslaan, soms wordt ik helemaal GEK van mezelf (letterlijk).
Ik ben inderdaad in mijn doen vrij rustig, alhoewel ik wel altijd iets te doen moet hebben.

heb ik ook hoor, ik kan niet even op de bank zitten niksen :n ik moet iets doen, of het nou computeren is, eten, fotograferen, fietsen of film kijken, ik moet iets doen. Ik kan ook echt heel stil zitten tijdens een film, no problemo :n zolang er maar niet teveel prikkels zijn, zoals bijvoorbeeld mensen die met hun been heen en weer zitten de hele tijd, dat kan mij zo vreselijk afleiden, ik fixeer me dan ook alleen op hetgeen dat me irriteerd en kan me dan nergens meer op focussen :') verder ben ik ook emotioneel vreemd :') kan heel vrolijk zijn en andere keren kijk ik met een pokerface de wereld in, dan weet ik niet meer wat het nut is etc. Verder ben ik ook een kei in uitstellen en dingen niet afmaken :')

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:21

F_Orumster schreef:
Ik voer niks uit als er geen druk is, ik stel uit, stel uit tot de druk hoog is en het wel moet (en evt nachtwerk wordt).

Ooh, dingen uitstellen is mijn grootste talent...zo moet ik al sinds de zomer langs de bank om een nieuw pinpasje aan te vragen (ben voor de zoveelste keer de oude verloren/kwijtgeraakt) en kan gewoonweg de motivatie er niet voor vinden (lees; vind iets "belangrijkers te doen en stel het weer fijn uit" :+ ).

Rinske

Ja ik ook F_Orumstar...
Nobel1, ik vergeet ALLES, kadootjes voor verjaardagen (al liggen ze klaar naast mijn tas), wat ik moet doen, waar we het net over hebben gehad.
Verder kan ik wel goed leren, maar dan moet ik er echt voor gaan zitten en bijvoorbeeld geen radio of tv aanhebben, dat leidt te veel af.
lifaya, ook jouw punten zijn voor mij heel herkenbaar.

Ik heb ook altijd het gevoel dat niemand me begrijpt, maar dat zullen ook veel mensen niet doen, want waarom ben ik idd niet attent? Vriendschappen verwateren, ik WEET dat ik contact moet zoeken, maar ik doe het niet, waarom niet, geen idee?
Laatst bijgewerkt door Rinske op 21-12-11 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisNBenj

Rinske schreef:
Presteren jullie trouwens ook beter onder druk? Want als ik een deadline heb kan ik beter dingen verzetten dan wanneer ergens geen deadline op zit.

Zolang ik niks MOET, onderneem ik ook niet snel actie.
Dus ja. Ik presteer beter onder druk. :Y)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 11:21

Op mijn werk en ook in thuissituatie vind ik het wel vaak vervelend. Op mijn werk vergeet ik veel wat ik moet doen en tegen de tijd dat de middag vordert schieten dingen me te binnen en maak ik er een latertje van en in de auto en in mn vrije tijd schiet alles weer te binnen. Maar daardoor vergeet ik alles thuis en dat schiet me weer te binnen 's morgens op weg naar werk enzovoorts.
Things to do lists, agendas etcetera lúkt me gewoon niet, tegen de tijd dat ik pen en papier heb ben ik de punten weer vergeten.

Vrienden zijn ook niet altijd blij dat ik vergeet attent te zijn en heb eens een boekje gekocht om details op te schrijven die ik kan opdoen uit mails en telefoon. Boekje is nog leeg. Heb al zovaak aan vrienden kunnen uitleggen dat ik dingen niet expres vergeet en er later weer aan denk maar dan weer vergeet, week later het weer herinner maar ze snappen het niet.
Ik zeg dan ook altijd, joh ik meen het niet raar, bel me dan gewoon weer ook al was jij de laatste die contact zocht, het werkt gewoon zo chaotisch in mijn hoofd en het lukt niet te verbeteren...
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 21-12-11 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:22

ja ik presteer ook beter onder druk, daarom maak ik altijd alles de laatste dagen :') heb wel mijn diploma gehaald maar hoe, dat weet ik nog steeds niet :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:24

Ik heb al 4 opleidingen niet afgemaakt...
Ook elke keer dat ik een opleiding doe wordt ik ernstig ziek, waardoor ik niet meer kan bijbenen, gruwelijk irritant.